FANDOM

Memodestruktor – wynalazek doktora Bulgota, który przenosi cały zapis pamięci na komputer.

Biografia

Po raz pierwszy wynalazek pojawił się w odcinku Powrót zemsty doktora Bulgota, gdzie został użyty przez Doktora Bulgota, kiedy usunął pamięć Skipperowi w Szanghaju. Następnie Skipper odzyskał pamięć. Kiedy Doktor Bulgot odniósł porażkę w podboju Nowego Jorku, Skipper wyczyścił pamięć Bulgotowi, a "Płetewek" dostał się do parku wodnego, gdzie skakał przez ogniste kółka.

W odcinku Pingwin, który mnie kochał przez przypadkowy strzał Homary przywróciły pamięć Bulgotowi. Następnie czyścili i przywracali pamięć pingwinom. Ostatecznie, wynalazek prawdopodobnie wybuchł wraz z wybuchem innego wynalazku Doktora Bulgota, Fatalnego przypływu.

Ofiary maszyny

Ciekawostki

  • Kiedy w Szanghaju Bulgot pozbawił Skippera pamięci, "włączyła" mu się pamięć nr. 2. Gdy już doszedł do siebie i odzyskał swoją pamięć, nadal miał włączoną dwójkę. Więc, teoretycznie, gdy wynalazek trafił go drugi raz (Pingwin, który mnie kochał) pamięć powinna przełączyć się na jedynkę, czyli się nie zmienić.

Zobacz też

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: