FANDOM

Melvin Sneedly – jeden z głównych antagonistów w filmie Kapitan Majtas: Pierwszy wielki film oraz sojusznik Profesora Pofajdanka.

Po raz pierwszy pojawił się na wystawie z wynalazkami, gdzie prezentował swój najnowszy wynalazek, Turbo Toilet 2000. Jednak wszystko poszło nie tak, gdy George Beard i Harold Hutchins przeprogramowali jego wynalazek, który zaczął wyrzucać papier toaletowy. Jednakże Melvin w akcje zemsty nagrał ich wybryki i pokazał nagranie Panu Kruppa, który dał im za karę dodatkowe zajęcia przez resztę roku szkolnego.

Później, gdy Profesor Pofajdanek zatrudnił się w szkole, jako nowy nauczyciel, zauważył on, że Melvin był jedynym uczniem, który nieśmiał się z jego nazwiska. Profesor zbadał mózg chłopca i odkrył, że nie ma on gruczołu odpowiedzialnego za śmiech. Po tym obaj zawiązali sojusz, aby pozbyć się ze świata śmiechu. Aby to zrobić, wzięli i ulepszyli Turbo Toilet 2000, który urósł do dużych rozmiarów.

Jakiś czas później zaatakowali szkołę i zaczęli eliminować śmiech. Za pomocą lasera kontrolowanego przez Melvina obaj zamienili uczniów w zombie (oprócz George'a i Harolda). Kapitan Majtas próbował ich powstrzymać, ale został pokonany. Później zaczął walczyć z George'em i Haroldem i ostrzegł profesora. Tymczasem Kapitan Majtas skończył walczyć z Turbo Toilet 2000 i sprawił, że machina obróciła się przeciwko swoim stwórcom. Melvin został zmiażdżony przez wielką rolę papieru toaletowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki