FANDOM

Szykujcie się... na taniec z grozą.

—Mei Mei w Kung Fu Panda 3 zwiastunie

Mei Mei – kobieta-panda, która mieszka w sekretnej wiosce pand. Jest nową postacią, która pierwszy raz się pojawi w filmie „Kung Fu Panda 3”. Będzie również w polskiej wersji wyrażona przez Elżbietę Romanowską, a w angielskiej przez Kate Hudson.

Historia Edytuj

Według streszczenia filmu Mei Mei jest narzeczoną Po poprzez zaaranżowane małżeństwo. Również będzie miała duży wpływ zjednoczenia się Po i jego biologicznego ojca.

W pierwszym chińskim zwiastunie jest przedstawiona z wachlarzem i wstążką oraz było widać jak została wystrzelona w powietrze z fajerwerkami.

Według opisu "The Art of Kung Fu Panda 3" w pewnym momencie Mei Mei i inne samice będą pokazywać swoje umiejętności.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Mei Mei jest szalona, pewna siebie i wyjątkowo skoncentrowana na tańcu ze wstążką. Z pomocą Po i Tygrysicy będzie mogła wziąć swoją kobiecą siłę na wyższy poziom. Mei mei została opisana jako "Nadgorliwa" i "Kochliwa". Amerykański aktor Po Jack Black opisał ją jako "Zabawna i Kreatywna panda".

Umiejętności Edytuj

W teledysku pt.: "Nunchuck Princess" Mei Mei pokazali jak ćwiczy swoje umiejętności nunchaku, a Po pomógł jej opanować umiejętności.

Relacje Edytuj

Po Edytuj

Mei Mei ma romantyczną obsesję na punkcie Po. Po niestety jest trochę przerażony, ponieważ nie jest nią zainteresowany.

W trzecim filmie Po musi sprostać Mei Mei, która została obiecana jako jego narzeczona.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Mei Mei można tłumaczyć jako "Piękna", "Młodsza Siostra" albo "Młoda Kobieta".

Zobacz też Edytuj

KFP logo.png
Media:
Kung Fu PandaKung Fu Panda 2Kung Fu Panda 3Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości
Postacie:
PoShifuOogwayTygrysicaMałpaŻurawŻmijaModliszkaPan PingTai LungZengShenLi ShanPrzywódca WilkówPengMei MeiKe-PaJunjieFung
Miejsca:
Jadeitowy PałacDolina Spokoju
Przedmioty:
Smoczy zwój

Więcej z Fandomu

Losowa wiki