FANDOM

Megamocny – główna postać w filmie Megamocny.

Historia Edytuj

Megamocny Edytuj

Pojawia się w pierwszych scenach, jak opowiada o swoim dzieciństwie. Opowiada o swojej pierwszej rywalizacji z Metro Manem oraz o tym, jak stał się zły. Później widać go w więzieniu, jak rozmawia z naczelnikiem i go denerwuje. Jakiś czas później za pomocą gadgetu ucieka z więzienia. Wraca z Minionem do swojej tajnej kryjówki i rozmawia z porwaną Roxanne Ritchi, która go wyśmiewa. Następnie zakłóca dzień Metro Mana. Łapie Metro Mana w swoją pułapkę i nadal z niego kpi. Odchodzi, gdy jest pewien, że jego plan się nie uda. Dziwi się jednak, gdy mu się udaje "zabić" Metro Mana. W nocy świętuje swoje zwycięstwo. Po jakimś czasie zaczyna mu brakować walki z Metro Manem. W smutku postanawia zwiedzić muzeum Metro Mana, lecz natrafia tam na Roxanne i w wyniku paniki używa specjalnego urządzenia by przebrać się w Bernarda, kustosza muzeum. Rozmawia z nią, a ona podsuwa mu pomysł stworzenia superbohatera. Dzięki DNA Metro Mana tworzy cząstkę jego mocy. Gdy Roxanne odkrywa jego kryjówkę, ten w panice przebiera się za Bernarda i gra rolę bohatera. Przez przypadek moce Metro Mana dostaje Hal Stewart. Uciekają razem z Roxanne z kryjówki Megamocnego niszcząc ją. Obserwuje z ukrycia Hala, a następnie udaje z Minionem jego rodziców. Przez jakiś czas trenuje on Hala oraz spędza dużo czasu z Roxanne zakochując się w niej. Później mianuje Hala oficjalnie Tytanem. Wybiera się na randkę z Ritchi, ale Minion mówi mu, że to zły pomysł. Obaj mają inne zdania i się kłócą, a Minion odchodzi. Podczas kolacji z Roxanne ta mówi mu o swoich odkryciach. Całuje się z Ritchi i przez przypadek ujawni jej kim tak naprawdę jest. Jedzie za nią, a następnie kłócą się. Przygotowuje się do walki z Halem. Następnego dnia wyzywa go, ale się nie zjawia. Idzie do jego domu i wyjawia mu całą prawdę. Hal w przypływie złości zaczyna z nim walczyć. Przegrywa z Hale, a on chce go zabić, co przeraża Megamocnego. Ucieka i idzie do domu Roxanne i proponuje jej współpracę, na co ona niechętnie się zgadza. Docierają do kryjówki Metro Man i odkrywają, że on upozorował własną śmierć i są tym przerażeni. Po tym co zobaczył postanawia udać się do więzienia. Przy pomocy Miniona ponownie opuszcza więzienie i udaje się by uratować Ritchi. Używa swojego sprzętu by uratować Roxanne, następnie zamienia się w Metro Mana i przepędza Hala. Jednak Hal powraca i bije go. Dzięki sprytowi pokonuje Hala odbierając mu supermoce. Razem z Ritchi wyznają sobie wzajemnie miłość. Megamocny zostaje w końcu bohaterem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki