FANDOM

Max Kolanko (ang. Chuck Charles) – dziennikarz i legenda telewizji.

Opis postaciEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Koleje losu, gdzie komentował pojmanie Oficera X przez policję. W odcinku Dzień próby Skipper udawał go, aby sprawdzić gotowość i skuteczność działania podczas akcji swojego oddziału. Choć nie umie pływać (Zemsta doktora Bulgota), to jednak w odcinku Gdy Chucka brak widać go przez szybę pingwiniej bazy znajdującej się pod wodą, gdy przepływa, potem nurkuje i patrzy, co robią pingwiny. Boi się jednorożców już od dziecka (Operacja: Jednorożec Apokalipsy). W odcinku Przedświąteczna gorączka mówił, że nie umie mówić normalnie. W innych odcinkach mówił normalnie.

Dlatego, że jest dziennikarzem widzi to, czego inni nawet nie widzą i wszystkim o tym opowiada – potrafił opisać wszystkie pozycje Juliana i wiedział, że to Maurice jest mózgiem grupy. Tak samo od razu wiedział o pingwinich misjach – m.in., że mają podwodną bazę i prowadzą tajne operacje. Kowalski pokazał innym ptakom schemat mózgu Maxa i wytłumaczył jak działa. Wszystko to działo się w ostatnim odcinku 3 sezonu – Gdy Chucka brak.

W odcinkach 2 i 3 sezonu zamiast Maxa Kolanko słyszymy angielską wersję – Chuck Charles, jednak jest to ten sam człowiek. Natomiast w odcinku Dzień Próby ma inny głos.

CytatyEdytuj

Maks Kolanko: Nazywam się Maks Kolanko i nie umiem pływać.
(odc. Zemsta doktora Bulgota)
Maks Kolanko: Dla państwa Maks Kolanko z ulgą informuje, że ludzkość i co jeszcze ważniejsze ja jednak przetrwamy ten dzień.
(odc. Zemsta doktora Bulgota)
Maks Kolanko: Miasto pogrążone jest w chaosie. Niewiadomego pochodzenia plastikowe stworzenia zajęły nasze miasto i nasze biedne ulice. Stawiam więc pytanie: kto za tym wszystkim stoi, kto za to odpowiada i ile czasu jeszcze nam zostało. Dla Państwa mówi Maks Kolanko, który od urodzenia boi się jednorożców. Mamusiu...
(odc. Operacja: Jednorożec Apokalipsy)
Maks Kolanko: Ci to mieli szczęście, szczęście, szczęście... mówi Chuck Charles, którego subwoofer nagle się zaciął. Szczęście...

(odc. Idealny dzień)

CiekawostkiEdytuj

  • W wielu odcinkach występuje pod oryginalnym, angielskim pseudonimem.
  • W odcinku Gdy Chucka brak wie wszystko o pingwinach.
  • Chuck Charles nie umie pływać, o czym dowiadujemy się w odcinku Zemsta doktora Bulgota lecz w odcinku Gdy Chucka brak nurkuje, by zdobyć informacje o pingwinach. Możliwe jest jednak, że przez nauczył się pływać.
  • Pod koniec odcinka Gdy Chucka brak mówił prawdopodobnie do pingwinów.
  • Jest odpowiednikiem Maksa Kolonko, polskiego dziennikarza, który faktycznie wyjechał do Stanów.
  • W pierwszym sezonie dubbingował go Andrzej Chudy, a od drugiego był to Janusz Wituch.
Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki