FANDOM

Max (inaczej Kosmo-Kot lub księżycowy kot) – to bezpański pręgowany kot, który mieszka na dachu budynku w Nowym Jorku.

Opis postaciEdytuj

Jest złoto-kolorowy z jednym niebieskim, a drugim zielonym okiem. W odc. Sąsiad z księżyca początkowo chciał zjeść pingwiny, ale gdy w prezencie pożegnalnym dali mu puszkę sardynek, stał się ich przyjacielem. Jako bezdomny kot, Max stale chodzi głodny. W odcinku Hełm grzebał w śmietniku w poszukiwaniu jedzenia. Max stwierdził, że jeśli chodzi o psa, to zawsze chętnie przyczyni się do jego złapania lub torturowania. Mimo to udało mu się zaprzyjaźnić z Elmerem (kundlem). Kocur ma wadę wymowy – gdy mówi, zawsze sepleni, co brzmi komicznie (np. „Tak, miewam psebłyski geniusu”). Jest dosyć sprytny i potrafi się odwdzięczyć przyjaciołom. Choć Pingwiny wiedzą, że tak naprawdę ma na imię Max, to i tak nazywają go „Kosmokot”. Skipper uznał, że ten pseudonim do niego pasuje.

Pojawił się ponownie w odcinku Kici, kici, gdzie starał się uciec przed Oficerem X , w odcinku Uliczny kolega i w odcinku Hełm epizodycznie, gdy przeleciały koło niego ryby, przyciągnięte przez Hełm Kowalskiego.

W odcinku Uliczny kolega zaprzyjaźnia się z psem, choć wcześniej byli wrogami.

CiekawostkiEdytuj

Niezapomiane cytatyEdytuj

Max: Nie zaniedbuj mojej kobiety! Rozumiemy się stary? No to do nie widzenia!
(odc. Kici, kici)
Max: O ja cię! Właśnie wykaszlałem nerkę!
(odc. Kici, kici)
Max: Oj, przepraszam, to twój ogonek?
(odc. Uliczny kolega)

Główni wrogowie Edytuj

Zobacz teżEdytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki