FANDOM

Malwina (ang. Crimson) – lemurzyca, która jest siostrą Jagódki.

Jest bardzo rozpieszczona, krnąbrna i nieodpowiedzialna co często odbija się na jej partnerach, których zmienia jak rękawiczki, a romanse nierzadko kończyły się śmiercią chłopaka. W przeciwieństwie do siostry uwielbia się bawić i podejmować niepotrzebne ryzyko co sprawiło, że Julian się w niej zakochał i oświadczył. Wieść ta zbulwersowała Jagódkę, która starała się znaleźć dowód obciążający swoją bliźniaczkę. Później jednak okazało się, że ma w domu przedmioty, które służą do zabijania. Malwina skłamała twiedząc, że przedmioty służą do czego innego (nóż miał według niej służyć do krojenia tortu, "Trucizna" to nazwa perfumy, a "zabicie" to metafora do zapieszczenia niedoszłego małżonka). Jednak podczas ceremonii ślubnej przerażony wizją stałego związku król odwołuje zaręczyny, co sprawia, że Malwina ucieka z płaczem. Wzgardzona i poniżona postanowiła zemścić się na monarsze i w tym celu zawarła sojusz z jego wujem. Efekty możemy zobaczyć w odcinku Człowiek w żelaznych gatkach, do czasu którego zbudowali twierdzę na wyspie Trwogenia na południe od królestwa Juliana. Wykorzystując jego naiwność, zmusili go do wysłania im jedzenia, drzew i poddanych. Następnie, aby zbadać co się dzieje, Julian z Mauricem i Mortem udali się tam i zostali schwytani. Przydzielony do służby wujkowi Julian ukradł mu klucz do jedynej bramy z fortu, kiedy spał. Po obudzeniu paru współpracowników próbował otworzyć drzwi, lecz Malwina im przeszkodziła. Rozpoczęła się walka o klucz. Wrogowie wujka i Malwiny uciekli z wyspy,zaś ona sama udała się na rejs z Szawłem. Następnie, tym razem za pomocą sojuszu zawartego z fossami, Malwina i były król podejmują zakończoną fiaskiem próbę w odcinku Kres Króla Juliana?.

Ciekawostki

  • Rodzice kochają ją bardziej niż Jagódkę.
  • Jej oryginalne imię oznacza kolor karmazynowy.
  • Współpracowała z Królem Julianem XII.
  • Wysławia się tak samo jak siostra (a przynajmniej tak twierdzi).
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: