FANDOM

Makunga – lew, który za wszelką cenę chce zostać przywódcą stada. Próbował pokonywać Zubę w walce, lecz nigdy mu się to nie udawało. Gdy Alex był jeszcze mały i gdy bawił się z ojcem. Makunga złożył im wizytę i sprowokował Zubę, właśnie tego dnia Alex zaginął. Kilka lat później, gdy Alex przybył do Afryki, Makunga bardzo się ucieszył z tego powodu, co wyraził w rozmowie z Titsi. Postanowił posłużyć się nim, by Zuba sam zrezygnował z bycia przywódcą. Młody lew musiał wziąć udział w rytuale przejścia. Niestety zamiast walczyć z Teetsim zaczął tańczyć i w ten sposób przegrał. Makunga sam to zaplanował i wiedział, że Zuba zrezygnuje. Sam „wziął na siebie tą wielką odpowiedzialność” i posiadł władzę, jaką wcześniej miał Zuba. Nie trwało to jednak długo, gdyż wkrótce woda w wodopoju całkiem wyschła. Wtedy to zwierzęta zaczęły kwestionować jego władzę, przez co poszedł do Zuby po radę. Powiedział mu, że Alex ruszył poza rezerwat. To sprawiło, że Zuba ruszył ratować syna. To uszczęśliwiło go, ale starał nie pokazywać tego Florrie, która była w pobliżu. Makunga myślał, że pozbył się ich obu, lecz oni powrócili, przywracając wodę i przynosząc ze sobą torebkę oraz Babcię. Torebkę dali Makundze, a Babcia z tego powodu zaczęła go bić. Nie wiadomo co się z nim potem stało.

Cechy charakteru Edytuj

  • zarozumiały
  • nieodpowiedzialny
  • niemiły
  • zapatrzony w siebie
  • podstępny
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki