FANDOM

Mała Stopa – darmozjadowe alter-ego Marlenki.

Opis postaciEdytuj

Alter ego to ujawnia się za każdym razem gdy Marlenka opuszcza teren zoo. Dzieje się tak dlatego, że Marlenka została wychowana w niewoli i nie potrafi zapanować nad pierwotnymi instynktami, będąc poza obszarem zoo. Podobnie jak sama Marlenka, uwielbia kiwi i ananasa, ale też zjada arbuzy, chleb, szynkę i banana. W odcinku Mała Stopa Marlenka uczy się nad nią panować. Za każdym razem, gdy pingwiny szukają Małej Stopy w parku (gdy przez przypadek ją wyrzucają poza teren zoo), to ona wskakuje na Rico i próbuje mu coś zrobić (zazwyczaj rozciąga mu język).

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Ni wydra, ni..., gdy pingwiny namawiają Marlenkę do wyjścia z nimi na lody. Później pojawia się jeszcze w odcinkach Borsucza siła i Mała Stopa. W tym ostatnim zyskuje imię i ciało, ale zostaje też ostatecznie pokonana.

Ni wydra, ni...Edytuj

To właśnie w tym odcinku Marlenka po raz pierwszy staje się dzika. Gdy jest Małą Stopą pociąga ją Julian. Oczywiście, gdy staje się znów sobą nie pamięta tego i wszystkiemu zaprzecza.

Borsucza siłaEdytuj

Marlenka zostaje przypadkowo wyrzucona przez pingwiny do parku i wyciąga język Rico. Następnie pokonuje borsuki.

Mała stopaEdytuj

Kowalski buduje maszynę, która rozdziela Marlenkę i Małą Stopę. Dzięki temu wydra może wyjść poza zoo, ale Mała Stopa także ucieka. Z czasem się spotykają i Marlenka zaczyna panować nad swoją dziką naturą. Kowalski zaś łączy Marlenkę i Małą Stopę.

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki