FANDOM

Lemur widzi, lemur powtarza – dwudziesty czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Wrażliwy Rysiek.

Opis odcinka

NASA przysyła do zoo robota o nazwie Lem-R (Lemmy) , który ma polecieć na Marsa. Został tak zaprogramowany, by dokładnie skopiować i zakodować w pamięci ruchy lemurów, które są dobrze przystosowane do poruszania się po powierzchniach takich jak Mars. Lem-R za wzór obiera sobie Juliana, jednak pingwiny chcą go przeszkolić, przez co dochodzi do tragedii...

Niezapomniane cytaty

Mort: (o Lemmy'm) Może tak się schował, że już go nigdy, nigdy nie znajdziesz. A już na pewno nie u pingwinów.
Kowalski: Panowie, sukces! Straciłem czucie w obu nogach!
Rico: No kaboom, no.

Błędy

  • W polskim tłumaczeniu na Nickelodeon narrator wymieniał dawniej nazwę następnego odcinka „Ni wydra, ni...”– a na TV Puls: „Powrót Mecha Lemura”, co również nie jest zgodne z prawdą, gdyż to pierwsze wystąpienie Lemmy'ego. Obecnie ten tytuł jest również wymieniany na Nickelodeon.
  • Gdy Julian i Lemmy wpadają do bazy pingwinów, król nie ma korony, ale później już ją ma.

Ciekawostki

  • Obrazek pojawiający się wraz z tytułem prawdopodobnie jest inspirowany plakatem filmu "E.T" (1984).