FANDOM

Lem·R (Life-EMulating Robot) - robot, który trafił do zoo w odcinku Lemur widzi, lemur powtarza, by skopiować i zakodować w twardym dysku ruchy Juliana, w celu wykorzystania ich podczas podróży na Marsa. Ponownie pojawia się w odcinku Wyobcowany, gdzie walczy z kosmiczną kałamarnicą. Jest obiektem nienawiści Morta.

Lemur widzi, Lemur powtarzaEdytuj

Przybył do zoo w celu nauczenia się wszystkich ruchów lemurów, gdyż, jak stwierdzili naukowcy, lemury najlepiej poruszają się po powierzchni Marsa. Na początku wzbudza w Julianie przerażenie, jednak, gdy ten dowiaduje się, że ma być jego mentorem, zaprzyjaźnia się z nim. Lem·R okazuje się być bardzo dobrym uczniem, jednak Julian uczy go wyłącznie tańczenia co z kolei nie podoba się Skipperowi. Szef pingwinów uważa, że robot jest nieprzygotowany na spotkanie z kosmicznymi kałamarnicami zamieszkującymi Czerwoną Planetę i trzeba go natychmiast wyrwać spod "zgubnego wpływu" władcy lemurów. W tym przedsięwzięciu pingwinom pomaga zazdrosny o Juliana (a raczej o jego stopy) Mort. Po udanej akcji porwania, pingwiny próbują nauczyć Lem·R'go walczyć, jednak ten chce iść tańczyć z Julianem. Dopiero kiedy pingwiny siłą próbują zatrzymać robota, ten zaczyna ich atakować rozkładając na łopatki. W skutek "treningu" Lem·R zostaje zniszczony przez czarno-białe ptaki, a Julian wpada do bazy i zaczyna krzyczeć po nich. Kiedy pingwiny uświadamiają sobie co tak naprawdę zrobiły, postanawiają naprawić Lem·R'go. Po naprawie Lem·R wraca do szczęśliwego z tego powodu Juliana i kontynuuje naukę. Gdy nadchodzi czas lotu na Marsa, pingwiny i lemury oglądają relacje z lądowania. Lem·R dość szybko zaczyna zaskakiwać komentatorów swoimi umiejętnościami tanecznymi co bardzo cieszy Juliana, jednak po chwili robota atakuje kosmiczna kałamarnica, co bardzo cieszy Morta.

WyobcowanyEdytuj

Lem·R wraca z Marsa, a w jego pancerzu ukryła się kosmiczna kałamarnica. Z czasem jednak się wydostaje i rośnie do normalnych rozmiarów. Pingwiny i lemury pomagają Lem-R w pokonaniu obcego. Po wygranej, robot razem z kałamarnicą wraca na Czerwoną Planetę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię jest wzorowane na imieniu postaci WALL-E z filmu o tej samej nazwie.
  • Początek jego nazwy jest taki sam jak nazwisko Stanisława Lema polskiego pisarza fantastyki naukowej i nazwy drugiego polskiego satelity .
  • Ma dwa imiona. Pierwsze to Lem-R (nadane przez ludzi), a drugie to Lemmy (nadane przez Juliana)
  • Jest to jakby Mecha-Król Julian.
  • Potrafi tańczyć i uderzać, a nawet połączyć dwa różne style.
  • Wiemy, że ma on system auto naprawy,ale nie wiadowo,czy ma inne tryby (strzelanie,wizier).
  • Początkowo Lemmy, uważał Pingwiny za wrogów, później kiedy go odbudowałyto on stał się miły, też dla pingwinów.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki