FANDOM

Larry - jeden z Pradawnych Bogów, jest opiekunem ognia i wulkanu.

Wierzenia Edytuj

Według wierzących mieszkańców Madagaskaru Larry jest Pradawnym Bogiem, który opiekuje się ogniem i wulkanami. Jest bratem oraz wrogiem swojego brata Franka.

Historia Edytuj

W odcinku Frank, jesteś tam? To ja, Julian po tym, jak Karol buduje kopię Franka i obwieszcza całemu królestwu o tym, że niby jego brat Larry jest na nich zły i jedyną opcją, aby nie zniszczył ich królestwa jest wrzucenie Juliana do wulkanu. Król Julian, po dowiedzeniu się, kim w rzeczywistości jest Frank, postanawia zbudować własnego robota i z tym problemem idzie do Tima, aby zrobił mu własnego robota na podstawie kopii Larry'ego. Timo pomimo trudu nie zrobił w robocie drzwi, przez co Mort musiał wejść przez mały otwór w uchu do robota. Po zaczajeniu się przy wulkanie Mort rozpoczął walkę z robotem Karola na różne gadżety i w końcu, kiedy Król Julian próbując ratować Jagódkę i Maurice'a prawie spadł do wulkanu, lemurek myszaty wpada w furię i ratuje Juliana. Ponadto pokonuje Karola, który spada do wulkanu. Karol korzystając jednak z swojej rakietowego komponentu w swoim robocie ucieka.

Pod koniec odcinka Frank udowadnia swoje istnienie lemurom i niszczy robota, w którym siedział Mort.

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki