Fandom

DreamWorks Polska Wiki

LALA

479stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Liga Autonomicznych Lemurzych Armii - organizacja, którą założył Bananowy Mietek. Należą do niej małżeństwo lemurów - Rysiek i Żaneta, a także Mort. Jej celem jest koniec rządów Króla Juliana.

Zgubne skutkiEdytuj

Ze względu na zmęczenie panowaniem Król Julian udaje się na "spacer". Przebiera się za tajemniczą postać Bananowego Mietka, która rozwiązała problem z czystością wodopoju, co widzieli Rysiek i Żaneta. Stali się jego pierwszymi zwolennikami. Z czasem stała się nią duża część ludności. Właśnie wtedy ogłosił powstanie Ligi Autonomicznych Lemurzych Armii. Po tym Mietek zrobił rajd na pałac, co się skończyło jego "śmiercią". Król Julian ogłosił, że Mietek był kłamcą, który wcisnął fałszywe informacje w mózgi obywateli, jedynie wspomniane małżeństwo dowiedziało się o podstępie i postanowiło kontynuować dzieło Króla Juliana przebranego za Bananowego Mietka.

Wiwat MortEdytuj

Jej członkowie zaczęli malować plakaty w całym królestwie. Po tym czynie Mort przypadkowo dołączył do LALI, a szefowie wtajemniczyli go w plan zamordowania Juliana za pomocą skorpiona. Mort wraz z prezentem dla Juliana (w środku paczki był skorpion) poszedł do pałacu, a tymczasem wtargnęła do siedziby Jagódka. Po stoczonej walce z Ryśkiem i jego żoną pokonani poddali się i poinformowali ją o podstępnym nasączonym jadem zabójcą. Tymczasem Mort zaniósł prezent do pałacu. Kiedy Julian wypakował, przybyła Jagódka. Chociaż myślano, że pozbyto się skorpiona, w rzeczywistości się skrył pod drzewem, czego następstwa nie są znane.

Kawy filiżankaEdytuj

Widzimy jej członków na krótko, kiedy to szukają nowej siedziby. Kiedy znajdują dom, napada ich napędzany Palonym Julkiem Król Julian, co doprowadza do tego, że dowiaduje się o ich nowej siedzibie. Z strachu przed demaskacją Rysiek z żoną niszczą siedzibę.

Tatko Julian Edytuj

Członkowie - Rysiek i Żaneta podglądają Morta, jak farbuje sobie ogon i myślą, że Mort chce zdobyć Puchar Piękności Młodych Talentów, aby zwabić Króla Juliana i zajść go od tyłu, aby mogli go pokonać. Kiedy Ted ma już ogłaszać wyniki to Rysiek i Żaneta po porwaniu sędziów i związaniu ich zastępują dotychczasowych sędziów i wybierają Morta na zwycięzcę. Kiedy Król Julian idzie z Mortem, aby odebrać puchar Mort próbuje za wszelką cenę powstrzymać go od tego, aby wszedł na X, nad którym jest kamień przygotowany na Króla Juliana przez członków LALA. Jagódka jednak zauważa podstęp i powstrzymuje Ryśka od spuszczenia głazu, po czym sama podstawia go pod głaz.

CzłonkowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki