FANDOM

Krokodyl w pałacu – jedenasty odcinek trzeciego sezonu serialu Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości.

Opis Edytuj

Shifu ma dość ciągłego narzekania i nakazuje leniwemu Po trenować Wściekłą Piątkę. Sprawy się komplikują, kiedy bandyckie krokodyle bandytów otrzymują szkolenie od tajemniczego mistrza Kung Fu i stają się nowymi bohaterami Doliny Spokoju.

Bohaterowie Edytuj

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od tego, że Po jest wściekły ciągłymi treningami. Pyta się Shifu dlaczego muszą trenować, gdyż potrafią pokonać każdego wroga. Shifu odpowiada mu, że prawdziwi wojownicy muszą być zawsze na szczycie. W tym czacie przybywa Zeng i mówi, że Banda Krokodyli zaatakowała sklep, który próbują okraść. Po i reszta ruszają na pomoc.

Właściciel sklepu znieważa Fung i jego kolegów nazywając ich "żartem". Rozgniewany tym Fung rozkazuje zaatakować go. W tej chwili przybywa grupa ratownicza na czele z Po i pokonują bandę krokodyli. Po podczas walki drwił z treningów co rozgniewało Shifu. Shifu w drodze powrotnej do pałacu mówi Po, że teraz to on będzie prowadził treningi. Małpa myśli, że to będzie fajne, natomiast Tygrysica obawia się tego.

W lesie bambusowym banda krokodyli narzeka na to, że są strasznymi bandytami. Potem widzą starą postać przez którą zostają pokonani i upokorzeni. Tajemniczą postacią jest Jia, który oferuje im trenowanie Kung Fu, dzięki czemu nie będę więcej upokarzani. Fung i jego banda akceptują propozycję, pragnąc stać się wreszcie dobrymi złodziejami.

W Pałacu trwa "trening", Tygrysica nie jest z tego zadowolona, a Shifu obserwuje z daleka. Tymczasem krokodyle kończą trening i wracają do wioski, coś ukraść. Widzą innych bandytów, których pokonują i zostają ogłoszeni bohaterami. Po i reszta napadają na krokodyli i zostają przez nich pokonani. Wieśniacy szydzą z Po i reszty za napaść na krokodyli, którzy są nowymi bohaterami w mieście. Krokodyle zaczynają w tajemnicy kraść, a Po i reszta są sfrustrowani tym, że nie mogą tego powstrzymać.

Podczas treningu z Jia, Fung mówi mu o tym jak wielkie uznanie zdobyli w wiosce. Fung i jego podwładni zostają mianowani obrońcami Doliny Spokoju przez cesarza, a Fung wręcza Shifu dokument z informacją o tym. Krokodyle wchodzą do Pałacu, a Shifu żegna się z Po i resztą. Po na plan na odzyskanie Pałacu. Idzie z innymi do lasu poszukać Jia i proszą go o trening. Ostrzega on ich, że będzie to żmudny trening. Tygrysica zgadza się na to, natomiast Po jest tym przerażony. Postanawia jednak trenować, gdyż chce odzyskać Jadeitowy Pałac.

Po i reszta zaczynają trenować. W tym czasie banda krokodyli relaksuje się w Pałacu. Okazuje się, że krokodyle nadużywają swojej władzy, pobierając od nich towary i pieniądze za ochronę. Kiedy szkolenie Po i reszty dobiega końca, Jia mówi im, że będą musieli walczyć o pałac. Kiedy przybywają do wioski, mieszkańcy mówią im, jak krokodyle ich traktują. Przybywa banda krokodyli z Fungiem na czele i wybucha ponownie walka. Tym razem krokodyle przegrywają, a Po i reszta odzyskują tytuł obrońców Doliny. Po uświadamia sobie, że trzeba trenować codziennie. Podczas rozmowy z Jia, Po spostrzega, że zachowuje się on jak Shifu. Jia zdejmuje maskę i ujawnia, że tak naprawdę jest Shifu. Mówi, że zrobił wszystko żeby pokazać Po jak bardzo szkolenie jest ważne. Po zgadza się z tym, ale chce chwile przerwy, gdyż chce się położyć spać. Shifu wzdycha, zdając sobie sprawę, że Po ma jeszcze wiele do nauki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki