FANDOM

Królem być – dziewięćdziesiąty trzeci odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Za słodko.

Opis odcinka Edytuj

Skipper ciągle oskarża lemury o przeszkadzanie w pingwinich misjach. Natomiast Julian, oskarża pingwiny o przeszkadzanie w lemurzych imprezach. Mason proponuje, aby na jeden dzień zamienili się miejscami. Czy Julian jest w stanie utrzymać w ryzach oddział pingwinów, a Skipper wyluzować? Na początku Julian sobie nie radzi sobie, nie może zjeść ryb i wciska kilka guzików w panelu antyintruzowym, nie wiedząc, co to jest. Skipper chce, żeby lemury powiedziały mu, jakie są opcje, na to Maurice mówi, że lemury tego nie robią, lemury się bawią, a Król siedzi na tronie, odkopuje Morta. Skipper więc odkopuje Morta poza zoo i mówi, że Julian kopie słabiutko. W bazie pingwinów szeregowy wygadał się, że jest 13 tajnych pomieszczeń. Julian wydaje pierwszy rozkaz, żeby tam iść. Julian znajduje wynalazki Kowalskiego (nietestowane). Marlenka tymczasem zauważa, że poza zoo jest wózek z watą cukrową, idzie więc do Masona, żeby go o tym powiadomić na to on rzecze, że Julian jest teraz szefem pingwinów, tak czy inaczej lemury ze Skipperem i pingwiny z Julianem postanawiają zabrać wózek z watą do zoo. Misja się powiodła, ale po zamianie ról Skipper z Julianem i tak się nie pogodzili.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper:Kto wymiata? Kto wymiata? Ja tu rządzę nie ma bata!
Julian: (do Skippera) Patrz, co znalazłem na poziomie 13, który jest najtajniejszy, metalowa pałka z kryształkiem. 

Kowalski: To jest subatomowy pierwiastków welocetyzer, który nie jest zabawką! (Julian odpycha oddział mocą urządzenia) 

Julian: Naprawdę, nie jest?! To dlaczego dostarcza tyle radości?!

Skipper:Wpuściliście go na poziom 13?!

Julian:I używałem twojej szczoteczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Na karcie tytułowej jest widoczny filmowy Skipper.

Błędy Edytuj

  • Oglądając odcinek w formacie 16:9, w scenie. w której Pingwiny i Król Julian są w windzie, ogon Juliana zostaje ucięty, mimo że nie wychodzi poza ekran. Jest to przyczyną tego, że odcinek był początkowo utworzony w formacie 4:3, a potem obraz został przerobiony do nowego formatu. Z nieznanych przyczyn, ta scena nie została odnowiona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki