FANDOM

Królem być - dziewięćdziesiąty trzeci odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Za słodko.

Opis odcinka Edytuj

Skipper ciągle oskarża lemury o przeszkadzanie w pingwinich misjach. Natomiast Julian, oskarża pingwiny o przeszkadzanie w lemurzych imprezach. Mason proponuje, aby na jeden dzień zamienili się miejscami. Czy Julian jest w stanie utrzymać w ryzach oddział pingwinów, a Skipper wyluzować? Na początku Julian sobie nie radzi sobie, nie może zjeść ryb i wciska kilka guzików w panelu antyintruzowym, nie wiedząc, co to jest. Skipper chce, żeby lemury powiedziały mu jakie są opcje, na to Maurice mówi że lemury tego nie robią lemury się bawią a Król siedzi na tronie odkopuje Morta. Skipper więc odkopuje Morta poza zoo i mówi że Julian kopie słabiutko. W bazie pingwinów szeregowy wygadał się że jest 13 tajnych pomieszczeń Julian wydaje pierwszy rozkaz żeby tam iść. Julian znajduje wynalazki Kowalskiego (nie testowane). Marlenka tymczasem zauważa że poza zoo jest wózek z watą cukrową, idzie więc do Masona żeby go o tym powiadomić na to on rzecze, że Julian jest teraz szefem pingwinów tak czy inaczej lemury ze Skipperem i pingwiny z Julianem postanawiają zabrać wózek z watą do zoo. Misja się powiodła, ale po zamianie ról Skipper z Julianem i tak się nie pogodzili.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper:Kto wymiata? Kto wymiata? Ja tu rządzę nie ma bata!
Julian: (do Skippera) Patrz, co znalazłem na poziomie 13, który jest najtajniejszy, metalowa pałka z kryształkiem. 

Kowalski: To jest subatomowy pierwiastków welocetyzer, który nie jest zabawką! (Julian odpycha oddział mocą urządzenia) 

Julian: Naprawdę, nie jest?! To dlaczego dostarcza tyle radości?!

Skipper:Wpuściliście go na poziom 13?!

Julian:I używałem twojej szczoteczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Na karcie tytułowej jest widoczny filmowy Skipper.

Błędy Edytuj

  • Oglądając odcinek w formacie 16:9, w scenie w której Pingwiny i Król Julian są w windzie, ogon Juliana zostaje ucięty mimo że nie wychodzi poza ekran. Jest to przyczyną tego, że odcinek był początkowo utworzony w formacie 4:3, a potem obraz został przerobiony do nowego formatu. Z nieznanych przyczyn, ta scena nie została odnowiona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki