FANDOM

Oto... Prawdziwy Smoczy Wojownik!

—Ke-Pa w Legendzie o Niezwykłości

Ke-Pa (czyt. Ki-Pa) to demon. Uwięziony w ciele starej świni, tak naprawdę jest prawdziwym, ogromnym, siejącym zniszczenie i ziejącym ogniem, smokiem.

WyglądEdytuj

Ma czerwone, długie ciało ze złotymi elementami oraz czerwone tęczówki w oczach. Stworzenie to nie posiada skrzydeł, a mimo to lata. 

CharakterEdytuj

Ke-Pa jest bardzo mądry i bardzo zły. Pragnie zawładnąć doliną spokoju za pomocą swoich braci, których używa jak pionków do gry. Jego bracia nie mają jako takiego rozumu i są demonami, on natomiast smokiem.

UmiejętnościEdytuj

Oprócz ziania ogniem, Ke-Pa potrafi używać blado-niebieskiej energii wyglądającej jak pioruny. 

HistoriaEdytuj

Ke-Pa panował niegdyś w dolinie, jednak Oogway go pokonał i zamknął w ciele starej świni. Moc demona zależała od drzewa, im było ono starsze i upływało z niego życie, Ke-Pa odzyskiwał siły. Aż odzyskał je całkowicie.

Po śmiał się, gdy zobaczył go w ciele świni. Miał wyprowadzić mieszkańców, ale jego sława zaślepiła go. Był świadkiem, gdy Ke-Pa spada w przepaść, jednakże on zebrał moc i powrócił.

Aby uwolnić swoich demonicznych braci, potrzebował leja i bohaterskiego chi. Zniszczył również Jadeitowy Pałac.

Został wprowadzony w błąd i myślał, że Shifu ma Chi. Jednak wkrótce odkrył prawdę i niemalże zabił Po.

Martwe drzewo nie pomogło smoczemu wojownikowi. Na szczęście zasiała się sadzonka, która przywróciła Chi.

Demony zostały uwięzione, lecz Po wyczerpał zapas energii bohaterskiego Chi. Na szczęście zebrał trochę i raz na zawsze unicestwił smoka. 

Zobacz też Edytuj

KFP logo.png
Media:
Kung Fu PandaKung Fu Panda 2Kung Fu Panda 3Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości
Postacie:
PoShifuOogwayTygrysicaMałpaŻurawŻmijaModliszkaPan PingTai LungZengShenLi ShanPrzywódca WilkówPengMei MeiKe-PaJunjieFung
Miejsca:
Jadeitowy PałacDolina Spokoju
Przedmioty:
Smoczy zwój

Więcej z Fandomu

Losowa wiki