FANDOM

Kapucha – jedna z dziewczynek. Prawdopodobnie chodziła z Jamie'm do klasy. Początkowo budzła postrach wśród rówieśników, jednak dzięki magii Jack'a to się zmieniło.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Początkowo sprawia wrażenie okrutnej i przerażającej. Gdy obrywa śnieżką rzuconą przez Jacka, dzieci boją się, że się za to zemści. Jednak po czarze rzuconym przez Strażnika, Kapucha zmienia się w wesołą dziewczynkę i dołącza się do zabawy. Swoją uroczą stronę pokazuje też poprzez swoje uwielbienie do kucyków.Oprócz tego, jest też bardzo odważna. Kiedy Mrok grozi Strażnikom staje przeciwko niemu zaraz po Jamie'm.

WyglądEdytuj

Ze wszystkich dzieci pokazanych w filmie, Kapucha jest najwyższa i najlepiej zbudowana. Ma krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Swoim wyglądem przypomina bardziej chłopaka, niż dziewczynę. Brak dziewczęcej urody nadrabia swoim strojem. Podczas bitwy na śnieżki widzimy ją ubraną w ciemną koszulkę, różową kurtkę i tutu (spódniczkę baletnicy). Jej piżamą jest różowa sukienka z białym paskiem i kokardką. Wygląda na starszą od innych dzieci. Prawdopodobnie ma około 12 lat.

HistoriaEdytuj

Strażnicy marzeńEdytuj

Wkrótce!

​CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawdę nie wiadomo skąd wzięło się imię Kapucha. W angielskiej wersji nazwano ją Cupcake, czyli babeczka z kremem.
  • Często widujemy ją w tutu.

Zobacz też Edytuj

SM logo
Media:
Strażnicy marzeń
Postacie:
Jack MrózJamie BennettPiaskowy LudekPitchŚwięty MikołajZębowa WróżkaZając WielkanocnySophie BennettSiostra JackaYetiMleczuszkaKapuchaElfy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki