FANDOM

Kajetan – kapitan piratów na statku Piękna Bonnie Bonnie.

Historia Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w odcinku Kapitanie, mój kapitanie, część 1. Tam wraz ze swoją załogą porywa Króla Juliana. Gdy ten próbuje uciec, piraci wrzucają go do lochu. Tam znajduje się też Szaweł Zielodruh. Juliana mianuje swoim majtkiem i każe mu sprzątać statek. W nocy Julian związał go, a sam został kapitanem. Ten oświadcza królowi, że, aby zostać kapitanem, musi go pokonać. Zaczyna walczyć z Julianem. Kajetan próbuje wyrzucić rywala za burtę, ale ten namawia całą załogę do nawiązania współpracy. I tak Kajetan przyjmuje Juliana do swojej załogi. Po akcji przeprowadzonej przez nowego członka, kapitan wściekł się na brak łupów. Gdy zauważa statek z Jagódką i Mortem zarządza atak. Zaczyna walczyć z Mortem, który okazuje się być Upiornym Piratem Mortem i wrogiem Kajetana. Po walce Julian wyrzuca go za burtę. Gdy bohaterowie dopływają na Madagaskar, Kajetan też się tam zjawia. Przykłada miecz do szyi Juliana i żąda okupu. Wtedy spada na niego Szaweł zrzucony przez orła. Pokonany Kajetan wraca do siebie na statek i odpływa.

Powraca w odcinku Wyzwanie miłości. Gdy Julian z rodzicami ucieka z kryjówki Karola, czeka na nich wraz z załogą. Wtedy wpada do lawy i ginie.

Opis postaci Edytuj

Kajetan jest honorowym piratem. Statek należy do jego ojca. Dobrze walczy. Swojej załodze za każdą czynność wręcza nagrodę co zaczyna go denerwować. Zdaje się być bezlitosny wobec swoich ofiar. Często porusza się na krążku sera. Jest dobrym przywódcą.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki