FANDOM

Joey – kangur rudy mieszkający w Central Park Zoo.

Opis postaci Edytuj

Joey jest agresywnym i bardzo nerwowym kangurem, który bardzo nie lubi, gdy ktokolwiek wchodzi na jego posesję. Wszyscy – nawet pingwiny – mieszkańcy Zoo się go boją. Mimo swojej siły został pokonany przez Szeregowego Jajko, Leonarda (Leonard pokonał Joeya po oniemacku), Oficera X, Morta powiększonego laserem Kowalskiego, Skippera i Hansa (pracowali razem). Podobnie jak Leonard, Joey nie lubi pingwinów, w wyniku czego się zaprzyjaźniają. Zazwyczaj mówi o sobie w trzeciej osobie.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Joey: Słyszy pękającą piłkę Aaa!!! Wojna! Strzelają do nas z nieba!
(odc. Współlokator)
Leonard: I co, teraz już nie jesteś tak twardy, kolego?! I czemu ciągle mówisz o sobie w trzeciej osobie? „Joey teraz powie coś głupiego i bez sensu”. Żebyś ty siebie czasami posłuchał! Typowy kangur matoł! Znajomych oszukasz, matkę też! Ale nie oszukasz ojca ani koali! W sumie… nie wiem czemu. Czekaj moment, wymyślę… Ojciec i koala wiedzą to… Może to…

Joey: Joey czuje się obrażony! Joey nie lubi być obrażany! Leonard: Do Skippera No, widzisz?! Ciągle w trzeciej osobie!

(odc. Współlokator)
Mort: Jeździ na fossie Jupiii!

Marlenka: Ochhh! Jacy słodcy!, Joey: Jak na nich patrzę to mi się robi ciepło w środku... Joey nie lubi jak mu ciepło! Kopie Juliana.

(odc. Terror z Madagaskaru)
Król Julian: Jestem kangururem i hopsam sobie jak codzień
(odc. Zoo Tube)

CiekawostkiEdytuj

  • W polskiej wersji dubbinguje go ta sama osoba, co Króla Szczurów i Teda.
  • W oryginalnej wersji mówi z wyraźnym australijskim akcentem.
  • Joey ma torbę, choć w rzeczywistości samce kangurów jej nie posiadają. Prawdopodobnie jest to żart ze strony twórców serialu.
  • Jest karmiony sianem, ale lubi też podgryzać krzaczki.

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: