FANDOM

Jadeitowy Pałac.jpg

Jadeitowy Pałac – miejsce treningów i zamieszkania potężnej piątki oraz mieszkanie Shifu, a od pierwszego filmu pandy Po.

Historia Edytuj

Kiedy dolina uwolniona została od demonów, Oogway zbudował Jadeitowy Pałac na więzieniu stworów. W Kung Fu Panda Po marzył o odwiedzeniu tego miejsca. Aby to zrobić, przypiął sobie do krzesła fajerwerki. Gdy wylądował na placu, Oogway mianował go na Smoczego Wojownika, gdyż spadł z nieba. Potem to miejsce pojawiało się w filmie wielokrotnie, Smoczy Wojownik tam ćwiczył. Jadeitowy pałac to jedno z miejsc fabuły serialu. W 2 sezonie Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości, Jadeitowy Pałac zburzono w odcinku Wejście Smoka, natomiast już w następnych odcinkach, tam był. 

Charakterystyka Edytuj

Jadeitowy Pałac to duży, zielony pałac z dużą ilością kolumn z wizerunkami smoka. Do pałacu prowadzą długie schody, które są niemałym wyzwaniem. Pałac ozdobiony jest ogromną ilością wszelakich wzorów w wielu kolorach.Oprócz tego, na zewnątrz znajduje się Drzewko Brzoskwiniowe. W środku w pałacu są pokoje; Shifu, piątki i Po. Znajduję się też tam Sala Wojowników, Pałacowa Arena i Sala treningów. W pokojach śpią mistrzowie, a w szczególnym Shifu. W Sali wojowników znajdziemy smoka na suficie, gdzie w jego paszczy spoczywał zwój, poniżej Księżycowy Staw. Gdzieś nisko znajduje się Smocza Grota.

Zobacz teżEdytuj

KFP logo.png
Media:
Kung Fu PandaKung Fu Panda 2Kung Fu Panda 3Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości
Postacie:
PoShifuOogwayTygrysicaMałpaŻurawŻmijaModliszkaPan PingTai LungZengShenLi ShanPrzywódca WilkówPengMei MeiKe-PaJunjieFung
Miejsca:
Jadeitowy PałacDolina Spokoju
Przedmioty:
Smoczy zwój

Więcej z Fandomu

Losowa wiki