FANDOM

Impas w tunelu – sto dwudziesty drugi odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Zagrożony gatunek.

Opis odcinka

Pingwiny zauważają, że noc była dziwnie cicha. Okazuje się, że to lemury spędziły noc w Central parku. Kowalski, Rico i Szeregowy nie są tym zachwyceni, ponieważ Alice może się w każdej chwili zorientować, że ich nie ma, lecz Skipper udostępnia im tunel pozwalający im iść z parku do zoo i na odwrót. Jednak Julian rozpowiada całemu zoo o tunelu i już niedługo wszystkie zwierzęta są poza murami ogrodu. W drodze do zoo jednak Burt się potyka i blokuje tunel. Co gorsza inspektor ma przyjść do Zoo w Central Parku na zdjęcia. Kowalski próbuje ratować sytuacje, lecz bez skutku.

Niezapomniane cytaty

Alice: Oj, przepraszam... Pod nosem PIJAK!
Gus: Stare zamki to szczwane bestie, ale Gus jest jeszcze szczwańszy!
Kowalski: po pomniejszeniu Za mało, po powiększeniu za dużo,po pogrubieniu za grubo, po wychudzeniu za chudo, po otrzymaniu kropek za... ej! Nawet nie będę tego komentować!
Skipper: podczas, gdy Burt utknął w tunelu No dobrze, bywało lepiej, ale damy sobie radę. Zresztą zoo otwierają dopiero za godzinę.

Szeregowy: Ale szefie, inspektor McSlade będzie tu lada chwila., Skipper:Co! Gdzie! Jak! To dzisiaj mają robić te fotki?

Król Julian: Nie godzi się, by król podróżował w ten sposób!
Mort: o szyszce Hi, hi, hi. Ten ananas odgryzł mi zęba i dlatego AAAAAAAAAAA!!!
Julian: (...) Figlaż żeś!

Ciekawostki

Błędy

  • Gdy lemury idą przez tunel, widać za nimi szympansy i Joeya, jednak po chwili przenieśli się na początek „kolejki”.
  • W tunelu pomniejszony Kowalski miał wysoki głos, lecz na wybiegu już normalny, mimo że nadal był mały.