FANDOM

Hełm – czwarty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Kaboom.

Opis odcinka

Kowalski tworzy wynalazek o nazwie Hełm. Urządzenie zamienia myśli w czyny. Działa tak, że wszystko o czym pomyśli osoba mająca wynalazek na głowie zaczyna do niego przylatywać. Kowalski ustawia poziom urządzenia na 5. W ten sposób zgrywa się to dobrze z jego mózgiem. Wykorzystuje to np. do sprowadzenia ryb. Król Julian zauważając wynalazek pragnie go mieć. W nocy zakrada się do bazy pingwinów i kradnie przedmiot. Rano przerażone pingwiny zjawiają się u lemurów. Julian nie zdaje sobie sprawy z potęgi wynalazku. Chce, by zjawiło się przed nim chińskie jedzenie. Każe Maurice'owi odejść, gdyż posiadając wynalazek, nie jest mu potrzebna jego pomoc. Jako że pokarm długo nie pojawia się, Julian zwiększa moc urządzenia na 10 poziom. Wszystko o czym myśli zaczyna się pojawiać. Na przykład: porównuje pingwiny do żmij, więc pojawiają się żmije. Zaczyna robić się niebezpiecznie. Julian przez swoje znajduje się na bramie zoo. Pingwiny każą mu oddać hełm. On mówi, że zrobi tak, bo nie ma go przykutego do łba. W tym momencie łańcuch związuje hełm do głowy Juliana. Pingwiny proszą go, by o niczym nie myślał. Ten jednak zaczyna rozmyślać o różnych przedmiotach. Urządzenie zaczyna się psuć, a wokół Julian wirują różne przedmioty. Nie można się do niego zbliżyć. Wtedy zjawia się Maurice. Julian zajmuje się nim i przedmioty przestają wirować. Rico wypluwa bazookę i strzela do hełmu. Maurice wraca do lemurów, a pingwiny rozwiązują kolejny problem.

Niezapomniane cytaty

Julian: Opowiada kawały dla Morta i Maurice'a I ja już nawet nie chcę mówić o jego gotowaniu. Wiecie, jak Maurice gotuje? Wiecie, jak bardzo źle?

Maurice: No słuchamy, jak bardzo źle?

Julian: Tak źle, że jego potrawy są niedobre.

Mort: Zaczyna się śmiać Hahahahaha. A to jest tak potwornie śmieszne, bo chodzi o ciebie.Wskazuje na Maurice'a Hahihihihi.

Maurice: Eh. Szczerze, żart nawet dwóch pomidorów nie wart.

Julian: A teraz coś z innej beczki. Juliana tratuje latająca ławica ryb, stworzona przez hełm

Maurice: Zaczyna się śmiać No, to było dobre. Hahahah. Jeszcze raz.

Skipper: Nie radzisz sobie z taką potęgą. Oddaj hełm.

Julian: Radziłem sobie z potęgą bardzo doskonale. Potem nagle zjawiacie się wy jak stado wściekłych, wielkich nosorożców. Tratują go nosorożce Uf. To dobrze, że nie powiedziałem na przykład: stado wielkich, ciężkich słoni. Tratują go słonie Przesada, przesada. Ale i tak się cieszymy, że nie powiedziałem nic o autobusie. Przejeżdża go autobus No dobra. To już było nie potrzebne. Ale i tak dobrze, że nie powiedziałem...Skipper zatyka mu usta

Skipper: Już nic nie mów. Już się w ogóle nie odzywaj. Już lepiej o niczym nie myśl.

Kowalski: Ooo, szef powiedział trzy razy "już". Wierzę, że lemur zrozumiał przekaz.

Ciekawostki

  • Jest to jedyny odcinek zaczynający się na literę "h".