FANDOM

Harper – Postać tła z filmu "Trolle". Póki co niezbyt wiele wiadomo na temat tej postaci.

Streszczenie

Osobowość

Osobowość Harper nie została oficjalnie ujawniona, możemy jednak przypuszczać, chociażby ze względu na wygląd, czy paletę z farbami, którą dzierży w ręce, że jest osobą wesołą oraz kreatywną.

Wygląd

Harper to dziewczyna o zielonkawej bądź błękitnej cerze, umazanej farbami różnego koloru. Również uszy Harper są w kolorowych farbkach, a także jej dłonie oraz stopy. Nos dziewczyna ma koloru niebieskiego, ponieważ prawie cała twarz dziewczyny jest umazana farbami, sprawia on wrażenie, jakby był namalowany. Harper ma dwukolorowe oczy – lewe oko ma odcień jasnej zieleni, natomiast prawe szkarłatnej czerwieni. Brwi dziewczyna ma niebieskie, tak jak język, a rzęsy czarne. Włosy Harper, tak jak skórę, ma umazane farbami, przez co wyglądają, jakby były tęczowe i ciężko dostrzec ich "naturalny" kolor. Ubrana jest w białą sukienkę – fartuch malarski, z dużą kieszenią, w której ma prawdopodobnie dwie kredki (żółtą i różową), a nad kieszenią znajduje się brązowy guzik dla ozdoby.

Relacje

Poppy

Ich relacje nie zostały oficjalnie ujawnione a i w filmie nie zostały jasno określone, jednakże biorąc pod uwagę ich charaktery, możemy przypuszczać że mają dobre stosunki.

DJ Zuza

Również jak w przypadku Poppy – relacje Harper i DJ Zuzy nie zostały jasno określone.

Satyna i Szenila

Ich stosunki nie są obecnie znane.

Brydzia

Relaca Brydzi i Harper nie została jasno i oficjalnie określona.

Zobacz też

Trolle Wiki
Media:
TrolleTrolle 2
Postacie:
PoppyMrukHarperDJ ZuzaSatyna i SzenilaBrydziaKról GryzekKucharkaCreekKról Gryzek IIDużyKról PeppyCooperGwidon DiamentSmykKuferFutrzakMoxie DewdropAspen HeitzMandy SparkledustBabunia Rosiepuff
Miejsca:
BergenowoDrzewo TrolliBunkier MrukaTrollowiceWioska Trolli
Przedmioty:
Bransoletki Trolli