FANDOM

Harper – Postać tła z filmu "Trolle". Póki co niezbyt wiele wiadomo na temat tej postaci.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Osobowość Harper nie została oficjalnie ujawniona, możemy jednak przypuszczać, chociażby ze względu na wygląd, czy paletę z farbami, którą dzierży w ręce, że jest osobą wesołą oraz kreatywną.

Wygląd Edytuj

Harper to dziewczyna o zielonkawej bądź błękitnej cerze, umazanej farbami różnego koloru. Również uszy Harper są w kolorowych farbkach, a także jej dłonie oraz stopy. Nos dziewczyna ma koloru niebieskiego, ponieważ prawie cała twarz dziewczyny jest umazana farbami, sprawia on wrażenie, jakby był namalowany. Harper ma dwukolorowe oczy – lewe oko ma odcień jasnej zieleni, natomiast prawe szkarłatnej czerwieni. Brwi dziewczyna ma niebieskie, tak jak język, a rzęsy czarne. Włosy Harper, tak jak skórę, ma umazane farbami, przez co wyglądają, jakby były tęczowe i ciężko dostrzec ich "naturalny" kolor. Ubrana jest w białą sukienkę – fartuch malarski, z dużą kieszenią, w której ma prawdopodobnie dwie kredki (żółtą i różową), a nad kieszenią znajduje się brązowy guzik dla ozdoby.

RelacjeEdytuj

PoppyEdytuj

Ich relacje nie zostały oficjalnie ujawnione a i w filmie nie zostały jasno określone, jednakże biorąc pod uwagę ich charaktery, możemy przypuszczać że mają dobre stosunki.

DJ ZuzaEdytuj

Również jak w przypadku Poppy – relacje Harper i DJ Zuzy nie zostały jasno określone.

Satyna i SzenilaEdytuj

Ich stosunki nie są obecnie znane.

BrydziaEdytuj

Relaca Brydzi i Harper nie została jasno i oficjalnie określona.

Zobacz też Edytuj

Trolle Wiki.png
Media:
TrolleTrolle 2
Postacie:
PoppyMrukHarperDJ ZuzaSatyna i SzenilaBrydziaKról GryzekKucharkaCreekKról Gryzek IIDużyKról PeppyCooperGwidon DiamentSmykKuferFutrzakMoxie DewdropAspen HeitzMandy SparkledustBabunia Rosiepuff
Miejsca:
BergenowoDrzewo TrolliBunkier MrukaTrollowiceWioska Trolli
Przedmioty:
Bransoletki Trolli

Więcej z Fandomu

Losowa wiki