FANDOM

Gustaw "Gus" Babushka – budowlaniec, mechanik, hydraulik i ciężarowiec z Rosji, który naprawia usterki w Zoo. Jest nadgorliwy i twierdzi, że robota zawsze musi być wykonana tak jak on chce, czyli dobrze. Uwielbia kanapki z salcesonem. Ma 49 lat. Zdobył srebrny puchar w podnoszeniu ciężarów reprezentując ZSRR w 1979. Często rozmawia ze swoimi bicepsami, mówi na nich "chłopcy" – co w odcinku Wykonać robotę zdziwiło Alice. Jest bardzo silny, co udowodnił przebijając się rękami przez beton by naprawić rurę. Jest bardzo podobny do Skippera (z charakteru). Obaj są uparci i twierdzą, że robota musi być wykonana dobrze i po swojemu.

Prawdopodobnie jest niezniszczalny. Nie działają na niego nawet jadowite węże, ogień bądź hałas.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Gus: Poszła ściana nośna. Trzeba będzie rozebrać wszystko co do jednej cegiełki.Dużo pracy.

Alice:Niech to,muszę przenieś gdzieś tego koalę.A może dogada się z kangurem oba zwierzaki są z Austrii., Gus:Pani chodzi o Australię, da.

(odc. Współlokator)
Gus: Do Alice Nie pani mnie źle zrozumiała, moi chłopcy są zawsze ze mną, pani pozna lewego i prawego,już od rana pompujemy żelazo.
(odc. Wykonać robotę)
Jak chcesz coś zrobić to rób po swojemu

Błędy Edytuj

  • Gus Babushka po raz pierwszy pojawił się w sezonie 2, a odcinek, w którym debiutuje miał premierę w 2011r. Wtedy miał 49 lat, czyli że urodził się w 1962r, a Kowalski opisując Gusa mówi, że mężczyzna zdobył srebrny medal w 1979. Wtedy, w 1979 Gustav miałby 17 lat, a na zdjęciu z tego roku wygląda jakby miał już 49. 

Ciekawostki Edytuj

  • Występuje tylko w sezonie drugim, tak samo jak komisarz McSlade.
  • Na rejestracji samochodu ma napis "GUS" zamiast numeru rejestracyjnego.

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki