FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Szeregowy miał wypadek podczas misji, więc pingwiny postanawiają dać mu prezent. Myślą że ryby poprawia mu humor. Jednak Szeregowy chce iść na przedstawienie "Jednorożce na Lodzie" razem z innymi fanami jednorożców, czyli Roy'em i Lolo. Kowalski od początku jest przeciwny temu. by tak duże zwierzęta szły z Szeregowym na przedstawienie. ale Skipper nie poddaje się, bo nie chce sprawić wielkiego zawodu Szeregowemu. Przez przypadek Nosorożec oraz Goryl dostają się na taflę lodowiska, gdzie robią zamieszanie. Główny reżyser natychmiast karze ich zdjąć z lodowiska, ale Skipper i Rico unieszkodliwiają ochronę i dzwonią do reżysera, że przedstawienie się udaje. Szeregowy jest zachwycony przedstawieniem, a goryl i nosorożec tańczą na lodzie z kucykami. Gdy przedstawienie dobiega końca pingwiny zabierają Lolo i Roya do zoo, kiedy już są w bazie to Szeregowy jest smutny że w telewizji są Lolo i Roy a nie ma tam jego. Ale Skipper mu tłumaczy, że każdy kto by zobaczył serial z jednorożcami i z pingwinem by nie przeżył od naporu uroku.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper: Kowalski! Co to za sianie defetyzmu, co?! To jeszcze nie katastrofa, to raczej Katona-ta-strofa!
Szeregowy: Noszę okulary, choć ich nie potrzebuję, gdyż pławię się w ironii!

Ciekawostki Edytuj

  • Wspomnienie, w którym Szeregowy miał być przecięty laserem, nawiązuje do filmu Goldfinger (1964) z Seanem Connery'm jako Jamesem Bondem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki