FANDOM

Gorzka prawda – trzydziesty ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Dzień próby.

Opis odcinkaEdytuj

Pingwiny gromadzą materiały ośmieszające innych mieszkańców zoo (tak na wszelki wypadek). Szeregowy nie może przestać o tym myśleć. Szef radzi mu, żeby sobie odpoczął i coś zjadł. Jednak, w butelce po sosie Kowalski trzyma serum prawdy. Po jego zjedzeniu Szeregowy mówi przyjaciołom różne rzeczy...

Niezapomniane cytatyEdytuj

Julian: słuchający sekretów innych zwierząt Uuu, dowiadujemy się tu bardzo ciekawych rzeczy.

Szeregowy: Julian wciąż dłubie w nosie.

Julian: dłubie w nosie, aż w końcu przestaje Ahh, mój najgłębszy sekret ujrzał światło dnia!.

Kowalski: Szeregowy, czy smakuje wam sandacz w majonezie według przepisu szefa?

Szeregowy: Nie, smakuje jak gluty koczkodana, ale wszyscy udają, że tak, bo wiedzą, że szef ma strasznie kruche ego.

Skipper: Całe moje życie to farsa!

Skipper: Kowalski, trzymacie serum prawdy w butelce po tabasco?

Kowalski: No przecież. Sos tabasco to serum prawdy, dżem śliwkowy to gaz łzawiący, a ketchup to amnezja w sprayu. psika sprejem O czym to ja mówiłem?

Skipper: A musztarda to?

Kowalski: Taki żółty sos, którym przyprawia się hot dogi.

Skipper: Hmm... Brzmi zachęcająco.

Julian: do Maurice'a, który przygotował niedobry soczek Maurice, ten koktajl mnie obraża. Idź, zmyj mi tę hańbę.

CiekawostkiEdytuj

  • Polska premiera odcinka odbyła się 04.03.2011 na kanale Comedy Central. Nickleodeon wyemitował go dopiero 13.05.2011, znacznie później, niż resztę odcinków 1 sezonu.
  • W polskiej wersji tego odcinka Edek ma na imię Stefan.
  • Okazuje się, że Kowalski w butelce po ketchupie trzyma amnezję w sprayu, w słoiku po dżemie gaz łzawiący, a w butelce po sosie serum prawdy. 
  • Gdy Szeregowy powiedział „Jak myślisz, że to powód do wstydu to powinnaś zobaczyć co robi Kowalski, kiedy myśli, że nikt go nie…” pewnie chciał powiedzieć co robi gdy myśli, że nikt go nie kocha. Kowalski najprawdopodobniej siedzi w wannie przez 6 miesięcy – powiedziane jest tak w odcinku Pingwin, który mnie kochał.

PiosenkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki