FANDOM

Gigagekon (ang. Mega-Gecko) – robot wyglądający jak gigantyczny gekon, którego stworzył Timo.

HistoriaEdytuj

Został stworzony przez Timo na zlecenie Króla Juliana, gdy ten chciał zrzucić winę na kogoś innego, gdy król zniszczył urodziny Todda. Był w stanie połykać lemury. Można było go wyłączyć dzięki dźwigni umieszczonej w brzuchu, co wykorzystali połknięci. Został strącony w przepaść przez działania tych, którzy w nim siedzieli. Pod koniec odcinka, gdy wszyscy świętują zwycięstwo, jego oczy się zapalają, co powoduje, że historia z nim się nie skończyła.

W odcinku Kres Króla Juliana? Julian wykorzystuje przebudowanego jaszczura do zapobiegnięcia przejęcia władzy przez swojego wuja. Jaszczur zostaje zniszczony dzięki swojemu reaktorowi atomowemu. Dwór Króla myśli, że Julian z nim także, ale zamierzają go odnaleźć.

Osoby połknięte przez niegoEdytuj

Gigagekon 2.0Edytuj

W jakimś czasie między odcinkami Gigagekon Blaga i Rozum ma się w ananasie Król Julian rozkazał Timo skonstruować identycznego robota, tym razem, aby był partnerem dla Jagódki. Niestety skończyło się to kolejnymi zniszczeniami i strachem Jagódki, która coraz bardziej narzekała na warunki pracy.

CiekawostkiEdytuj

  • Już za czasów opowieści Juliana, Maurice dostał w wyniku strachu przed nim paraliżu.
  • Wcześniej miał mieć królicze uszy, jednak Julian powiedział Timo, że "Gigagekon nie posiada uszu".
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki