FANDOM

Gia – jaguarzyca, zamieszkuje w cyrku Zaragoza, gdzie tam również występuję. Zakochana w Alexie z wzajemnością. Tak jak Stefano, mówi z włoskim akcentem. 

Wygląd Edytuj

Jest dosyć wysoka i ma na swojej sierści mnóstwo czarnych cętek. Jest też stosunkowo chuda. Ma brązowe oczy. Nosi niebieski naszyjnik.

Osobowość Edytuj

Gia jest energiczna. Chciała w Cyrku występować na trapezie, jednak zanim spotkała głównych bohaterów, nie potrafiła tego.

Gia także traktuje Cyrk jak dom, a cyrkowców jak swoją rodzinę. Świadczy to jej reakcja na obgadywanie Vitalija przez Alexa. Zawsze głosi zasadę: "Cyrkowcy trzymają się razem".

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gia prawdopodobnie od urodzenia mieszkała w Cyrku Zaragoza. Mentorem dla niej był Vitalij, który jako jedyny dokonywał czegoś niemożliwego (chodzi o skakanie przez małą obręcz). Jednak po tragicznym wypadku tygrysa, Cyrk podupadł na sławie, a Gia niechętnie wykonywała te same sztuczki (siad, wstań, otwórz paszczę). Później cyrk odzyskał sławę.

Madagaskar 3 Edytuj

Razem z innymi cyrkowcami, Gia podróżowała pociągiem przez Francję. Kiedy główni bohaterowie kłamią, że są cyrkowcami, jaguarzyca postanawia ich wpuścić do wagonu.

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki