FANDOM

Generał Shingen – biały pawian występujący w odcinkach Powrót zemsty doktora Bulgota i Operacja: Jednorożec Apokalisty. Skipper uczył się sztuk walki i strategii studiując jego dokonania. Żył w starożytności. Jego największym wrogiem jest Kuchikukan - Niszczyciel światów.

Powrót zemsty doktora Bulgota

Pojawia się jako druga wizja Skippera i tłumaczy mu, że tworzone przez pingwina projekcje są odzewem jego podświadomości, która domaga się przewodnika duchowego. Kiedy lider grupy pingwinów pyta się go, co to jest przewodnik duchowy, wyjaśnia mu, że aby przetrwać sytuację, w której obecnie się znajduje, potrzebna jest mu osoba która pomoże mu odzyskać pamięć i wrócić do domu. Według Shingena osoba ta, to ktoś, kto posiada wielką wiedzę i którą Skipper darzy ogromnym szacunkiem oraz, że on tą osobą najwyraźniej nie jest, po czym znika tak samo niespodziewanie jak się pojawił.

Operacja: Jednorożec Apokalipsy

Znów pojawia się jednak jako duch i „wchodzi” w ciało Morta, ponieważ jego miecz rozbił właśnie Mort. Zamierza powstrzymać niszczyciela światów będącego w plastikowym ciele słodkorożca Szeregowego. Ostatecznie zostaje zmiażdżony i pingwiny muszą same pokonać niszczyciela. Kiedy wychodzi mówi, że jego miecz znów pokonał niszczyciela światów (co nie jest prawdą) i prosi pingwiny, by zajęły się jego mieczem.

Ciekawostki

  • W odcinku Powrót zemsty Doktora Bulgota ma inny głos niż w odcinku Operacja: Jednorożec Apokalipsy.
  • W tym drugim odcinku ma głos jak Czerwony Wiewiór.
Shingen (normalna forma)

Shingen w swej normalnej formie

  • Gdy Buck Rockgut złapał Czerwonego Wiewióra , mówił że teraz idzie w świat szukać małpiatki albinoski (Generał Shingen jest małpą-albinosem).
  • Jako duch może opętać ciało (wybrał Morta).
  • Imię „Shingen”, ma imię od Shingena Takeda.

 Błędy

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: