FANDOM

Fred – wiewiórka mieszkająca w parku. Jest gamoniowaty i niedomyślny, odbiera wszystko zbyt dosłownie. W odcinku Wszędzie żołędzie zaprzyjaźnił się z Julianem. W odc. Miłość z automatu spotykał się z Marlenką, ale zerwała z nim. Przyjaźni się z AntoniemŁukaszkiem i Julianem, choć w odcinku Miłość z automatu Julian nie lubi Freda. W odcinku Śniegogedon wydarzyło się jednak coś, co stawia pod znakiem zapytania głupotę wiewióra. Znał odpowiedź na pytanie, które sam sobie zadał Kowalski. Możliwe, że Fred tak naprawdę jest leniwym geniuszem, intelektem przewyższającym pingwina-mózgowca. Choć nie zostało to potwierdzone w bezpośredniej konfrontacji może okazać się też mądrzejszy od Kury.

Mimo swojej głupoty i nieporadności, Fred jest dość sympatyczną postacią i czasem pomaga pingwinom (np. w odcinku Zaginiony skarb Złotego Wiewióra). Jest wielkim idiotą, totalnym głupkiem i, jak powiedział Julian, zębatym ćwokiem.

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Śniegogedon okazał się mądrzejszy od Kowalskiego – dał mu odpowiedź na działanie, którego pingwin nie mógł rozwiązać.
  • Raz został zjedzony przez Kitkę.
  • Umie odczytywać wiewiórze hieroglify, co przydało się drużynie pingwinów podczas szukania zaginionego skarbu Złotego Wiewióra (Zaginiony Skarb Złotego Wiewióra).
  • Rozjechano mu 2 wujków oraz 6 kuzynów (Przetrwać w miejskiej dżungli).

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki