Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Fajny wózek

478stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fajny wózek – dwudziesty szósty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Zakazany wynalazek.

 Opis odcinka Edytuj

Kowalski buduje maszynę, dzięki której można „spodziewać się niespodziewanego”. Szeregowy, próbując udowodnić, że to nie możliwe, nienaumyślnie popycha dziecięcy wózek, który wyjeżdża na ulicę, podczas gdy tata malucha rozmawia przez telefon. Pingwiny muszą ratować dziecko, nim ten zorientuje się, co zaszło. Podczas akcji ratunkowej dziecko trafia na plac rozbiórki i tam o mało nie ginie. Gdy Skipper chce się poddać, Szeregowy powstrzymuje go od anulowania misji. Ostatecznie dziecko zostaje uratowane i odwiezione do swojego ojca, wraz z przytulanką w kształcie pingwina.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper: Mały żołnierz zaginął nam w akcji!

BłędyEdytuj

  • W momencie, gdy kula wyburzeniowa na placu budowy ruszała, nie było w niej kierowcy.
  • Gdy dziecko wisi na słupie, rozrywa mu się pieluszka, jednak potem znów jest cała.
  • Gdy dynamit wybucha, pingwiny są podpalone, ale po chwili znów są normalne. 
  • Na początku odcinka, gdy tata rozmawia, wózek jest przy ławkach, a w następnym ujęciu jest trochę dalej. 
  • Pod koniec odcinka wózek się rozpada, choć to niemożliwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki