FANDOM

Dzień Króla Juliana – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Pluszak.

Opis odcinka

Julian ogłasza wszystkim zwierzętom, że za 24 godziny będzie największe święto w roku, "Dzień Króla Juliana". Każe im przyjść na nie. Gdy Julian odchodzi, zwierzęta zostają przekupione przez Maurice'a, by świętować Dzień Króla Juliana, za co ten obiecuje im piniatę ze słodyczami. Niestety okazuje się, że święto polega na usługiwaniu Julianowi.

Ciekawostki

  • Jedynie Kowalski uwielbia słodycze, niż inne zwierzęta.
  • Sklep z pamiątkami w ZOO zaopatrza się o nowe rzeczy, którymi są: żółte, gąbkowe ręce z przedłużonym palcem, kalendarze z cieniem Morta, czy chińskie pułapki.
  • To pierwszy odcinek, którego tytuł zawiera w sobie imię danej postaci.
  • Lemury na swoim wybiegu posiadają boombox.
  • Wściekłość Króla Juliana jest podobna do tej samej, widzianej w odcinku "Król Maurice pierwszy".
  • Dzień Króla Juliana przypada na dzień 15 nieznanego miesiąca.
  • To pierwszy odcinek, w którym pingwiny używają swojego peryskopu w sztabie, nie licząc świątecznej krótkometrażówki.

Niezapomniane cytaty

Skipper: Nie można ot, tak przesuwać planów, zaplanowanych w planie. Od tego jest plan.

Do reszty pingwinów, gdy chcieli iść uczcić Dzień Króla Juliana żeby dostać cukierki.

Julian: Nie ma to jak wypatroszyć konika!
Maurice: Ehhh... Wasza Wysokość, tak naprawdę to jest piñata.

Julian: Jaka pata? Dlaczego wymyślasz sobie słowa, Maurice?

Maurice: Ocaliłeś mój tłusty zadek, Skipper.