FANDOM

Dzień Króla Juliana – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialuPingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Jajko.

Opis odcinkaEdytuj

Julian ogłasza wszystkim zwierzętom, że za 24 godziny będzie największe święto w roku, "Dzień Króla Juliana". Każe im przyjść na nie. Gdy Julian odchodzi, zwierzęta zostają przekupione przez Maurice'a, by świętować Dzień Króla Juliana, za co ten obiecuje im piniatę ze słodyczami. Niestety okazuje się, że święto polega na usługiwaniu Julianowi.

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Julian mówi, że jego marzeniem był właśnie kucyk.
  • Skipper pokazał swoją troskę o pingwiny. Gdy nie pozwolił im iść na imprezę, były przygnębione. Widząc ich smutek zmienia plan i pozwala im iść.
  • Widać w tym odcinku, że Kowalski lubi słodycze (gdy widział słodycze „ogłupiał” i krzyczał dwukrotnie głośno: SŁODYCZE! SŁODYCZE!).
  • Muzyka słyszana w czasie pokazania tytułu odcinka przypomina theme Indiany Jonesa.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Skipper: Nie można ot, tak przesuwać planów, zaplanowanych w planie. Od tego jest plan.

Do reszty pingwinów, gdy chcieli iść uczcić Dzień Króla Juliana żeby dostać cukierki.

Julian: Nie ma to jak wypatroszyć konika Piniatę w kształcie konia.
Maurice: E... Wasza Wysokość, tak naprawdę to jest piniata.

Julian: Jaka pata? Dlaczego wymyślasz sobie słowa. Maurice?

Maurice: Ocaliłeś mój tłusty zadek, Skipper.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki