FANDOM

Drobnym drukiem – osiemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Cześć, laleczko.

Opis odcinka Edytuj

Do agencji reklamowej zostaje wysłane zdjęcie, na którym widać pingwiny w trakcie akcji. Nie mogą dopuścić do jego wydrukowania. Ptaki z Zoo są w niebezpieczeństwie. Zostaną zdemaskowani, a co gorsze jest już nazwa pliku „Killer pingwin komandos”. Pingwiny muszą powstrzymać działanie, ale dzięki potyczce udało się, przez co były to tylko plany.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Król Julian: A my z kolei wkradliśmy się tu podle, by podwędzić wstępną fotografię w kolorze, która to reklamuje najdoskonalszą atrakcję zoo.

Mort: Widzicie? To my.

Król Julian: Gdy się przyjrzycie bardziej z bliska tak i zakryjecie to oko właśnie to się okaże, że na tym zdjęciu głównie jestem ja.

Skipper: Nie wolno od tak wchodzić na teren strzeżony! Co to ma być?

Szeregowy: A co jeśli Cię ktoś zobaczy?

Król Julian: No przecież o to chodzi, żeby mnie zobaczyć. W końcu w całym mieście będą plakaty z moim wizerunkiem.

Skipper: Zrozum, powodzenie naszej operacji zależne jest od dyskrecji. Tak więc kiedy my działamy jesteśmy niewidzialni jak duchy... Mija chwila. Niczym wiatr.

Szeregowy: Szefie, poważnie? Duchy jednak lepiej brzmią.

Skipper: No bo my jesteśmy jak duszne wiatry, albo jak wiatrowe duchy choć to nie ma znaczenia.

Inne informacje Edytuj

Błędy Edytuj

  • Podczas układania pasjansa Skipper mówi o potrzebie znalezienia asa kier, podczas gdy cały czas on był na wierzchu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki