FANDOM

Doris – delfinica, której Kowalski wyznał miłość 17 razy (odmówiła 16 i pół). Jest siostrą Doktora Bulgota.

Opis postaci Edytuj

Wiele razy wspomina się o niej. W odc. Brylantowy król w wierszu do niej najmądrzejszy z pingwinów mówi, że uciekła z młodym morsem, mimo to Kowalski nadal jej poszukuje. Można powiedzieć, że poszukiwanie delfinicy stało się dla pingwina wręcz obsesyjną manią. W odcinku Pingwin, który mnie kochał okazuje się, że miała kilku chłopaków, m.in.: Marka Morświna, Ollo Ośmiornicę czy Pita Manata. W odc. Błyskawiczne zniknięcie jest pokazana jej fotografia. O Doris jest również wspomniane w odc. Dorwać kierowcę, gdy Skipper mówi przez sen:

Skipper: Przez sen Nie, Doris. Kowalski nie może się dowiedzieć...

Ponadto w odcinku Podkopany dołek oraz Pingwin, który mnie kochał Skipper twierdzi, że delfinica jest wręcz wrogiem Kowalskiego. Możliwe, że jest widoczna z oddali w odcinku Nienawiść od pierwszego wejrzenia, gdzie płynie w pobliżu wybrzeża, a Alice i jej chłopak będący śmietnikiem obserwują ją i innego delfina (możliwe, że to jej partner, albo, mało prawdopodobne, Doktor Bulgot).

Doris pojawia się w odcinku Pingwin, który mnie kochał, gdzie okazuje się, że jej bratem jest Doktor Bulgot. Nie miała pojęcia, że jej brat Francis (bo tak miał naprawdę na imię) jest złym doktorem Bulgotem. Wspomina także matkę. Zostaje dziewczyną Kowalskiego (pod koniec odcinka całuje się z nim i wyznaje mu miłość).

Po raz pierwszy wspomniano o niej w odcinku Błyskawiczne Zniknięcie, gdy Kowalski chciał ją ściągnąć, by znalazła Maurice'a. Skipper powiedział wtedy, że delfinica nie odwzajemnia uczucia naukowca.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Wiersz Kowalskiego o Doris z Telewizora

(odc. Brylantowy król)

Julian: Mort, jakżeś to zrobił?

(odc. Powrót zemsty doktora Bulgota)

Skipper: do Szeregowego Który z nas nie zwariował dla panienki? Kowalski i Rico podnoszą skrzydła A Gwatemala? Rico opuszcza skrzydło Delfinica Doris...? Bo każę wam pokazać ten tatuaż.

(odc. Miłość boli)

Doris: do swojego brata, Dr. Bulgota Francis! Jeżeli to zrobisz, to przysięgam, już nigdy więcej nie zaproszę cię na Święto Dziękczynienia!

(odc. Pingwin, który mnie kochał)

PiosenkiEdytuj

PartnerzyEdytuj

  • Mark Morświn
  • Ollo Ośmiornica
  • Nieznany z imienia Mors
  • Pit Manat
  • Jakiś inny delfin (pod koniec Nienawiść od pierwszego wejrzenia) (choć mógł to być tylko jej przyjaciel).
  • Parker
  • Kowalski (aktualnie)

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki