FANDOM

DJ Zuza (w oryginale. DJ Suki) – Drugoplanowa postać z filmu "Trolle". Jak na postać drugoplanową, nie pełniła w filmie większej roli, jest także jedną z postaci z najmniejszymi rolami mówionymi.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Osobowość DJ Zuzy nie została oficjalnie ujawniona, jednakże z filmu możemy wywnioskować że jest energiczną osobą oraz bardzo towarzyską.

Wygląd Edytuj

DJ Zuza to dziewczyna o grejfrutowej, podpadającej w czerwień skórze. Jej oczy mają różowy kolor brwi natomiast są czarne tak jak rzęsy, nos błękitny zaś język Zuzy ma odcień różowy. Można zauważyć że posiada rumieńce na policzkach oraz białe piegi. Włosy Zuzy są rude, spięte wysoko za pomocą pastelowo różowej frotki, wystaje spod niej kilka kosmyków, posiada również grzywkę na prawy bok. Ubrana jest w trój kolorowy top, białe spodnie zakończone błękitnymi paskami oraz białymi frędzlami, wokół nadgarstków ma kolorowe bransoletki, a na jej głowie widnieją białe słuchawki.

RelacjeEdytuj

PoppyEdytuj

Zuza i Poppy należą do tej samej "paczki" przyjaciół, wobec czego mają dobre relacje. Kiedy przyjaciele Poppy wraz z Zuzą zostają porwani, różowowłosa dziewczyna jest gotowa poświęcić swoje życie by ich ratować.

HarperEdytuj

Relacje Zuzy i Harper nie zostały jasno określone, możemy przypuszczać że są znajomymi.

BrydziaEdytuj

Widać że Zuza lubi Brydzię, chociażby wtedy kiedy pociesza załamaną zawodem miłosnym Bergenkę, delikatnie głaszcząc ją po ramieniu.

Zobacz też Edytuj

Trolle Wiki
Media:
TrolleTrolle 2
Postacie:
PoppyMrukHarperDJ ZuzaSatyna i SzenilaBrydziaKról GryzekKucharkaCreekKról Gryzek IIDużyKról PeppyCooperGwidon DiamentSmykKuferFutrzakMoxie DewdropAspen HeitzMandy SparkledustBabunia Rosiepuff
Miejsca:
BergenowoDrzewo TrolliBunkier MrukaTrollowiceWioska Trolli
Przedmioty:
Bransoletki Trolli

Więcej z Fandomu

Losowa wiki