FANDOM

Czerwona Śmierć – główny antagonista w filmie Jak wytresować smoka.

Chatakter

W przeciwieństwie do innych smoków, Czerwona Śmierć wydaje się być najokrutniejszym smokiem. Jest drugim największym osobnikiem zaraz po Oszołomostrachu i najsilniejszym smokiem z pierwszej części filmu, dzięki czemu łatwo podporządkowuje sobie inne smoki. Jest bezwzględnym i nietolerancyjnym smokiem. Gdy jakiś smok przyniesie mu zbyt mało pożywienia, za karę zostaje zjedzony. Jest także samolubnym smokiem, bo nie dba o swoich poddanych. Gad ten pełnił rolę królowej wśród smoków, zamieszkiwał smocze leże nie wiadomo jednak czy istniały inne smoki z tego gatunku.

Wygląd

Czerwona Śmierć jest drugim największym smokiem ukazanym w filmach "Jak wytresować smoka". Ma ona szare łuski i jest pokryta czerwonymi, prawie krwistymi wypukłościami. Wydaje się mieć kościec pełen takich wypustek. Ze względu na wygląd czaszki oraz żuchwy posiada sporą rozpiętość szczęki. W paszczy smok ma rząd ostrych kłów. Posiada również trzy pary oczu, co owocuje brakiem martwej strefy. Posiada ona skrzydła, ale przez dłuższy czas z nich nie korzystała. Królowa leża posiadała także doskonały węch.

Biografia

Jak wytresować smoka

Czerwona Śmierć pojawia się po raz pierwszy, gdy Czkawka, Szczerbatek oraz Astrid odkrywają smocze gniazdo. Po tym jak Gronkiel przynosi zbyt mało ryb, Czerwona Śmierć wyłania się i pożera smoka. za pomocą węchu wyczuła obecność obcych po czym próbuje także zjeść głównych bohaterów filmu, ale mu się to nie udaje. Pojawia się ponownie, gdy Stoick Ważki razem z innymi wikingami atakuje smocze leże. Odpiera atak, a następnie niszczy statki wikingów potężnym podmuchem ognia. Na szczęście Czkawką i inni przybywają i ratują wikingów, sami przy tym ściągając na siebie uwagę Czerwonej Śmierci. Smok leci za Czkawka i Szczerbatkiem. Czkawka wykorzystuje zaletę swojego smoka gdyż w ciemnych chmurach jest on niewidoczny po czym atakuje bestie strzelając ją z różnych stron. Czerwona Śmierć zaczyna strzelać ogniem we wszystkie kierunki. Po krótkiej walce udaje się jej podpalić protezę z materiału. Czkawka mając mało czasu i wiedząc, że lotka za nie długo się spali chce ściągnąć smoka na duł gdy bestia zaczyna wypuszczać gaz z paszczy Szczerbatek podpala go tym samym gigantyczny smok zostaje spalony od środka. Czerwona Śmierć spada za Czkawką na ziemię, po czym roztrzaskuje się w wielkiej strudze ognia o ziemię. Jednak Szczerbatkowi udaje się przeżyć tym samym ratując swojego jeźdźca.

Gallery

Zobacz też

Jak Wtresować Smoka
Media:
Filmy pełnometrażowe: Jak wytresować smokaJak wytresować smoka 2Jak wytresować smoka 3

Filmy krótkometrażowe: Legenda o Smoku GnatochrupiePrezent Nocnej FuriiKsięga smokówŚwit jeźdźców smoków
Serial: Jeźdźcy smoków

Gry: How to Train Your Dragon
Postacie:
Czkawka HaddockAstrid HoffersonŚledzik IngermanSączysmark JorgensonMieczyk ThorstonSzpadka ThorstonStoick WażkiPyskacz GburGothiSączyślin JorgensonGrubyWiadroPleśniakAlbrecht PerfidnyJohann KupczyHeatherDagur SzalonyGustaw LarsenNiemy SvenValkaDrago KrwawdońEretSzczerbatekWichuraSztukamięsHakokiełCzerwona ŚmierćPłomieńThornadoWrzeniekCzaszkochrupMarudaOszołomostrach ValkiOszołomostrach DragoChmuroskok
Miejsca:
BerkSmocze Sanktuarium
Przedmioty:
PiekielnikTarcza CzkawkiSmocze Oko
Smoki:
Nocna FuriaŚmiertnik ZębaczGronkielKoszmar PonocnikZębiróg ZamkogłowyTajfumerangGromogrzmotWrzeniecSzeptozgonZaduśny ZdechZmiennoskrzydłyKrzykozgonOgnioglista Królowa OgnioglistMarazmorWandersmokSzybki SzpicStormcutterOszołomostrachRaziprądPotrójny Cios
Piosenki:
Jak Wytresować smoka: Sticks and Stones

Jak Wytresować smoka 2: For The Dancing And The DreamingWhere No One GoesInto A Fantasy