FANDOM

Cześć, laleczko – siedemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Drobnym drukiem.

Opis odcinka

Szeregowy ogląda słodkorożce, ale Rico widzi w telewizji reklamę lalki wyposażonej w moduł mówiący. Chce, aby Kowalski sprawił, że jego lalka również będzie mogła mówić, więc ten wszczepia jej moduł ze słodkorożca Szeregowego. To jednak przysparza tylko kłopotów. W końcu Rico staje się hipisem.

Niezapomniane cytaty

Julian (udaje Morta): Uwielbiam jeżyny, a to dlatego, że jestem głupolem strasznym. Heeej!
Szeregowy: A odkąd hipisi stosują rękoczyny?
Rico: Czołem.
Julian: do Perky Twoja mama musiała być saperem bo figurę to ty masz bombową.

moduł Słodkorożca wpada do szklanki Juliana

Moduł: Jesteś kimś wyjątkowym. 

Julian: O, ho, ho panienko znasz się na facetach.

Ciekawostki

  • W tym odcinku Rico śpiewał piosenkę, lecz dubbingował go inny aktor.
  • Był to pierwszy odcinek ze Słodkorożcami.
  • W oryginalnej wersji serialu, a dokładniej w scenie w sklepie z zabawkami, gdy przypadkowy mężczyzna ściska ręką Szeregowego i myśląc, że to zabawka, i mówiąc, że to wygląda z 2005 roku, jego kwestia odnosi się do wyglądu pingwina, który miał w filmie Pingwiny z Madagaskaru: Misja świąteczna, który miał premierę w październiku 2005 w USA i Polsce.
  • To pierwszy odcinek, w którym jakaś postać przebiera się za hipisa. Drugim odcinkiem jest "Test na szefa", w nim jest przebrany Skipper, gdy zaczyna on zdenerwowany używać slangu hipisów.
  • Mort nie pojawia się w tym odcinku, ale natomiast Król Julian wspomina o nim udawając go.

Błędy

  • Rico nie miał irokeza podczas rozmowy z Julianem.
  • Gdy pingwiny wsiadają do samochodu, na wieży zegarowej obok dzwonu nie ma jednej małpy, tylko jakiś dziwaczny, rozmazany, okrągły kształt.
  • Gdy pingwiny wsiadały do samochodu, Rico siedział z tyłu, a gdy była sceneria z miastem to on prowadził.
  • Choć pingwiny (oprócz Rico) nie spały całą noc, gdyż pracowali nad jego lalką, rano byli w dobrej formie i wypoczęci.