FANDOM

Chrupki w pudle – osiemdziesiąty ósmy odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Dobry uczynek.

Opis odcinka

Mort, chcąc dostać z automatu z łakociami Serochrupki, przypadkowo uprowadza Szeregowego i siebie. Najmłodszy z pingwinów cały czas próbuje wydostać się z pułapki, jednak Mort nieumyślnie mu przeszkadza. Tym czasem pingwiny i lemury wyruszają na poszukiwania zaginionych. Julian zostaje jednak w bazie, gdzie ogląda TV, podczas której pojawia się reklama pluszaków Prof. Quimby Q. Kujawiaka w kształcie Morta i Szeregowego, a on uznał, że to prawdziwe zwierzęta. Jednak gdy docierają do miejsca zakupu pluszowych zwierzaków, okazują się być atrapą. Pingwiny bardzo tęsknią za Szeregowym. Najbardziej jednak tęsknił za nim Skipper który na końcu odcinka  przytula Szeregowego i zabraniamu więcej takich akcji.

Niezapomniane cytaty

Szeregowy: Jest tylko jedna gorsza rzecz od spędzenia tu reszty życia z tobą. I jest to spędzenie tu reszty życia z tobą płaczącym!
Szeregowy: I musiałeś zjeść wszystko nawet te chrupki serowe?

Przed uwolniemiem: Mort jesteś genialny przepraszam że na ciebie nakrzyczałem. - Szeregowy do morta przytulając go przytym - A ja przepraszam że Cię nie posłuchałem.

Szeregowy krzyczał na niego z dwóch powodów: Niecałą godzinę może zerzarł wszystko sam i teraz płakał że boli go brzuch. Nieposłuchał go co jak się okazało było Geniaonym rozwiązaniem.

Ciekawostki

  • Mort w tym odcinku odgrywa główną rolę.
  • Pingwiny i lemur szukali go być może w całym nowym Jorku.
  • Zdają sobie sprawę, że bez niego to nie to samo.