FANDOM

Central Park Zoo

Zoo w Central Parku - Zoo, w którym toczy się cała akcja serialu. Pingwiny mają wybieg w samym jego sercu. Otoczone jest Parkiem.

MieszkańcyEdytuj

Pingwiny:

Lemury:

Wydry:

Flamingi:

Aligatory:

Słonie:

Nosorożce:

Goryle:

Szympansy:

Pawiany:

Kangury:

Mini zoo:

Koale:

Terraria:

Wąż (odc. Królestwo za kciuk)

Borsuki:

Bobry :

  • James
  • Logan
  • Kendall
  • Carlos

Niedźwiedzie:

Pozostali:

Tymczasowi:

Dawni:

CiekawostkiEdytuj

  • W zoo mieszkają też kapucynki (Operacja: Igła), jeżozwierze (Lodzio miodzio) i skunksy (Tańczący z duszami, Operacja: Pluszak)
  • W 7 odcinku 2 serii, w epizodzie "Twarde jajko do zgryzienia" Kowalski mówi, że wszyscy mieszkańcy ZOO bez 4 pingwinów i Juliana to 92.7% wszystkich mieszkańców ZOO, co sugeruje, że w tym ZOO mieszka 68 zwierząt.
  • W Zoo jest znacznie więcej gatunków zwierząt, niż wybiegów. Dodatkowo na mapie widać jeszcze wybiegi Lam i Wielbłądów (wielbłądy pokazano tylko w filmach, a lamy nigdy nie były ukazane). Poza tym zoo jest znacznie większe gdy akcja toczy się w nim, niż gdy ukazywane jest z góry.
  • Filmowe Zoo znacznie różni się od serialowego.
  • W odcinku Ostrożnie z życzeniami na środku zoo jest fontanna. W większości odcinków nie ma tam żadnej fontanny, chociaż w Prawa ręka jest wspomniana.
  • W filmach wybiegi, na których w serialu byli Marlenki, Ryśka, Joey'a, Leonarda są inaczej ustawione.
  • Znajduje się tam Sklep z pamiątkami.
  • W całym zoo umieszczone są drogowskazy wskazujące, gdzie są wybiegi posczególnych zwierząt. Zazwyczaj ich tekstury zawierają lwa albo zebrę, jednak w serialu nie ma takich wybiegów.

Zobacz teżEdytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki