FANDOM

Cecyl i Cegła – dwaj przestępcy, pojawiający się na razie w trzech odcinkach. Cecyl jest wysoki, sprytny, niesłusznie uważa zwierzęta za głupie i nie docenia pingwinów, a Cegła jest grubszy, niezbyt rozgarnięty, szybko się męczy i łatwo odwrócić jego uwagę. Pingwiny udaremniają ich kradzieże.

Brylantowy król

W tym odcinku Cecyl i Cegła kradną drogocenny brylantowy wisior ze sklepu jubilerskiego. Kiedy są ścigani przez policję, Cegła wyrzuca go przez okno do Zoo. Rano wracają, żeby odszukać wisior. Tymczasem Julian przywłaszczył sobie ich łup, myśląc, że to dar od Pradawnych Bogów, chodził w nim i był z siebie bardzo dumny. Pingwinom udało się odzyskać wisior i wpakować dwóch przestępców do więzienia.

Operacja: Antarktyda

Cecyl i Cegła próbują ukraść ryby z portu. Pingwinom udaje się ich pokonać, związać i zostawić w porcie, aby czekali na przyjazd policji. Chuck Charles komentuje w telewizji, że najdziwniejsze było to, iż przestępcy byli po przyjeździe policji już związani, a jeden z nich miał w spodniach żywego antara patagońskiego, co było sprawką Rico.

Gracja na lodzie

Wystąpili na początku odcinka, kradnąc torebkę pani Trevor.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie Cecyl i Cegła są parodią Nochala i Baryły z filmu „101 dalmatyńczyków” lub Harry'ego i Marva z filmów „Kevin sam w domu” i „Kevin sam w Nowym Jorku”.
  • Tylko w odcinku Brylantowy król akcja dzieje się wokół nich, w pozostałych dwóch występują epizodycznie.
  • Cecyl był w szkole kapitanem drużyny szermierczej.
  • W odcinku „Brylantowy król” Cecyl powiedział do kompana „Cegła”, a w „Operacja: Antarktyda” – „Brick”.
  • W angielskiej wersji, Cegle głos podkłada John Di Maggio, ten sam aktor, który podkłada głos Rico w tej samej wersji.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: