FANDOM

Byłem żywym trupem - trzydziesty siódmy odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Żądło.

Opis odcinka

Wszystkie pingwiny siedzą na drzewie trzymając wędki, żeby złapać różne przekąski prosto z budki z hot-dogami. Skipper wybiera wzięcie serdelka, ale gdy sprzedawca zamyka budkę, żyłka ciągnie pingwina razem z nim, który spada z każdego gałęzia drzewa, prosto na trawę. Niestety, ma on złamane skrzydło. Udaje, że jest ono nie jest złamane, grając innymi w siatkę, siłując się na rękę, i trenując przybijanie piątki. Skipper czuje podczas zajęć niemiłosierny ból.

Alice zauważa pingwina ze złamanym skrzydłem, który jest zabrany do kliniki dla zwierząt. Weterynarz wie, jak strasznie boi się on igieł, więc zamiast nich, smaruje skrzydło Skipper'a maścią znieczulającą, której funkcją jest zrelaksowanie mięśni, co powoduje u pingwina wolniejsze ruchy, i źle widziany obraz w oku. Gdy weterynarz wychodzi, Skipper próbuje wyjść z kliniki wyskakując przez okno, ale kończy się to włączeniem opery mydlanej, której akcja dzieje się w szpitalu.

Inne pingwiny są już w drodze, żeby uratować pingwina, ale gdy wskakują na siebie, Kowalski stwierdza, że są za krótcy o jednego pingwina. Gdy opera mydlana jest cały czas włączona, obaj aktorzy rozmawiają o sytuacji pacjenta, którą było zakażenie dotarte do mózgu. Szeregowy słyszy sytuację bardzo dobrze, i opowiada o niej Rico, oraz Kowalskiemu. Trzej myślą, że wszystko jest prawdziwe o Skipperze. Gdy pingwin jeszcze wewnątrz kliniki chce wydostać się z niej, nie spodziewał się, że będzie kasłał po połknięciu pudru dziecięcego i będzie zabandażowany.

Kowalski, Szeregowy i Rico wracają do sztabu, gdzie rozpłakani martwią się o swojego szefa, gdy jeszcze później niespodziewanie wyskakuje z drzwi, jako prawdziwy zombie. Pingwiny zakładają kaski, żeby ochronić swoje mózgi, i uciekają przed Skipper'em. Biegną przez całe zoo, żeby go uniknąć. Niestety, gdy siedzą na koszu, Skipper wyskakuje z niego, spadając na głowę Rico swoim dziobem, co jest wyobrażalne, że zjada mózg pingwinowi. Kowalski jest tym sfrustrowany, oraz krzyczy na pingwina, że jego mózg byłby lepszy do zjedzenia.

Kowalski ma już plan, jak zwalczyć Skipper'a jako "zombie", zrobić testy, albo amputować mu jego jedną z części ciała. Pingwin nareszcie uświadamia, że wygląda jak zombie, a inni chcą się od niego odsunąć. Skipper skacze na Rico, który "odwymioutuje" przypadkowo hak, żeby uciec. Wszystkie pingwiny łapią go na dachu budynku, otaczają go, żeby go złapać. Moment później, Skipper wraca do swojego naturalnego stanu, zaczyna lepiej mówić, i prosi, żeby pingwiny przestały go łapać. Mówi on o całej sytuacji, oraz o tym, że złamane skrzydło nie jest chorobliwe.

Nie wierząc szefowi, Kowalski chce zaatakować pingwina. Wszystkie z nich biorą go w ręce, ale niestety spadają z dachu, lądując w klinice dla zwierząt. Skipper zmienia to, że złamane skrzydło może być chociaż chorobliwe, ale to nigdy nie będzie fakt, że został zombie. Odcinek kończy się na cierpiących pingwinach z bólu.

Scenariusz

Osobna strona: Byłem żywym trupem (scenariusz)

Ciekawostki

  • Skipper nazywa doktora "sadystą ze strzykawką", odnosząc się do odcinka "Operacja: Igła".
  • Ironia: Gdy Skipper siłował się z Burt'em na rękę, mógł użyć swojego prawego skrzydła, zamiast lewego, które zostało złamane.
  • W tym odcinku, piła Rico jest koloru czerwonego, natomiast w odcinku "Niewidzialny wróg" jest koloru niebieskiego.
  • Zgodnie z planem dnia, pingwiny grały w siatkówkę, siłowały się na rękę, i ćwiczyły przybijanie piątki.
  • To jest jeden z następnych odcinków, w których nie występują Julian, Maurice, czy Mort.
  • Gagi trwające: Skipper idzie za pingwinami, oraz Szeregowy, Kowalski i Rico myślą, że Skipper jest zombie.
  • Oryginalny tytuł odcinka jest odniesieniem do filmu Byłem nastoletnim wilkołakiem.