FANDOM

Byłem żywym trupem - trzydziesty siódmy odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Żądło.

Opis odcinka

Zaczyna się na drzewie, kiedy pingwiny "łowią" przekąski z wózka z hot-dogami. Rico złowił siekaną cebulkę, podczas gdy Skipper zasadził się na " grubszą sztukę', a konkretnie na cielęcy serdelek.  Niespodziewanie facet od hot dogów odjeżdża, kiedy skipper miał branie. Wędka pociągnęła go, a Skipper spadł z drzewa i złamał sobie w kilku miejscach lewe skrzydło. Pingwiny martwią się o niego, radzą odwiedziny u lekarza, Skipper jednak się wypiera( boi się igieł, zastrzyków), twierdzi że "od zawsze był bardzo giętki", po czym ruszył złamanie ( z bólem, rzecz jasna) ,żeby ich przekonać. Pingwiny( chyba) mu wierzą. Szeregowy stwierdził, że skoro tak, to zgodnie z planem idą grać w siatkę. W czasie meczu Skipper dostaje piłka w skrzydło,a ponieważ zgodnie z planem maja się potem siłować ze słoniem( oczywiście Skipper ma się siłować, i oczywiście złamanym skrzydłem), jego " wyjątkowo giętkie skrzydło" zaczyna puchnąć. Skipper zaprzecza, szeregowy mówi że zgodnie z planem ćwiczą przybijanie piątki. w czasie tego strażniczka Alice zauważa Skippera i zabiera go do lekarza. Lekarz smaruje go maścią znieczulającą i zatrzymuje na obserwacje. Skipper pod wpływem znieczulenia częściowo traci świadomość( jakby był pijany), jednak udaje mu się uciec z klatki. Za pomocą papieru toaletowego włącza(chyba przez przypadek) telewizor, w którym leci jakieś romansidło o lekarzach. Reszta oddziału chce go uwolnić, są jednak za krótcy o 1 pingwina, nic nie widzą. Ale słyszą, słyszą serial telewizyjny, w którym mówią że pacjent( koledzy myślą że mówią o Skipperze) dostał zakażenia i umiera. Skipper wspina się po papierze i gasi telewizor, jednak papier się urywa, a on upadł tak, że ruszył kilka przedmiotów, które ruszyły solniczkę, która spadła na szefa. Skipper zakaszlał, co brzmiało tak jakby właśnie umarł. Koledzy opłakują w swojej bazie szefa. jest noc, burza, błyskawice, grzmoty. Skipper jakoś się wydostał, przez przypadek owinął papierem i pokuśtykał do bazy. Oddział widząc pingwina myślą, że Skipper stał się Zombie i uciekają, a szef ich goni( jak się potem okazało sfędział go kuper, bo miał tam papier) po całym zoo. szeregowy pyta się kowalskiego, czy ma lekarstwo na zombifikacje. Kowalski mówi że nie, ale gdyby poeksperymętował i amputował by to i owo szefowi, może by je znalazł. Pingwiny gonią Skippera. Skipper, mając jednak zdrowe zmysły, zwiewa na dach. Kiedy z jednej strony ma przepaść, z drugą i trzeciej szeregowego i kowalskiego,a z czwartej Rico i piła łań łańcuchową, Skipper z trudem wykrztusza słowo stop, i to że nie jest zombi, ze ma tyko złamane skrzydło co nie jest zaraźliwe, oraz czemu ich gonił. pingwiny mu nie wierzą i skaczą na niego, w skutek czego spadają. Są w szpitalu. Skipper mówi" okey, może nie miałem racjo w kwestii złamanego skrzydła, ale nie wmówicie mi, że jestem jakimś zombi...".Tymczasem reszta pingwinów( prawdopodobnie coś im się pomieszało w głowi) zachowują się dokładnie jak zombi.

Scenariusz

Osobna strona: Byłem żywym trupem (scenariusz)

Ciekawostki

  • Skipper nazywa doktora "sadystą ze strzykawką", odnosząc się do odcinka "Operacja: Igła".
  • Ironia: Gdy Skipper siłował się z Burt'em na rękę, mógł użyć swojego prawego skrzydła, zamiast lewego, które zostało złamane.
  • W tym odcinku, piła Rico jest koloru czerwonego, natomiast w odcinku "Niewidzialny wróg" jest koloru niebieskiego.
  • Zgodnie z planem dnia, pingwiny grały w siatkówkę, siłowały się na rękę, i ćwiczyły przybijanie piątki.
  • To jest jeden z następnych odcinków, w których nie występują Julian, Maurice, czy Mort.
  • Gagi trwające: Skipper idzie za pingwinami, oraz Szeregowy, Kowalski i Rico myślą, że Skipper jest zombie.
  • Oryginalny tytuł odcinka jest odniesieniem do filmu Byłem nastoletnim wilkołakiem.