Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Bian Zao

479stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bian Zao – syn Taotie'a. Zawsze odnosi się sceptycznie do pomysłów ojca i nie wierzy, że osiągnie on sukces. Często jednak pomaga pokonać swojego ojca.

Historia Edytuj

Pierwszy raz widzimy go w odcinku „Lepka sprawa”, kiedy Po przyszedł, by prosić jego ojca o naprawę sali treningowej, którą zniszczył. Bian Zao zwykle przygląda jak Taotie próbuje zniszczyć Smoczego i Potężną Piątkę. Nie interesuje się wynalazkami taty, ponieważ budowanie wynalazków zajmuje mu dużo czasu a chciałby z nim spędzać więcej czasu. W odcinku ,,Mój brat Po" zostaje rozdzielony od ojca, gdyż jego ojciec trafia do więzienia. Dopóki nie pomógł mu uciec z więzienia .... mieszkał w Jadeitowym Pałacu z Po, Shifu i z Piątką. Podczas pobytu zaprzyjaźnił się z pandą i nauczył się piec ciasta, w których chował narzędzie dla taty. W odcinku ,,Yao się zapomniało" dzięki wynalazkowi jego taty kradnie Mistyczne Moce Pioruna Mistrzowi Yao, które później stara się opanować, co w końcu doprowadza do kłótni z rodzicem. W „Młodzi mają głos” pracuje dla Tong Fo, który go tylko chciał go wykorzystać. Pomaga mu i bandzie krokodyli ukraść wynalazki ojca, by udowodnić jemu, że może w życiu coś osiągną bez niego. Ostatecznie przegrywa walkę z Po i Piątką, ale pogodził się z ojcem i razem wylądowali więzieniu z krokodylami i Tong Fo.

Opis postaci Edytuj

Bian Zao jest typowym nastolatkiem, któremu nic się nie chce, często krytykuje swego ojca. Bywa leniwy, sprytny, chciwy, sarkastyczny i opryskliwy w stosunku do innych, ale nie jest zły jak Taotie. Sprawia wrażenie jakby wszystko go nudziło. Zawsze mówi wiocha na to co uważa za nudne.

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Powiedział Po, że ma 13 lat.
  • Fizycznie jest podobny do ojca.
  • Nic nie wiadomo o jego mamie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki