FANDOM

Babcia (ang. Grandma, w Madagaskarze 2 Nana) – pojawia się w filmach Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna,Madagaskar i Madagaskar 2.

Misja Świąteczna

Nana jest na stoisku ze świątecznymi prezentami i szuka odpowiedniego upominku dla swojego pieska. Nie podoba jej się żadna z rzeczy, ponieważ są to "buble". W końcu kupuje Szeregowego biorąc go za zabawkę. Dowiadujemy się w tym filmie, że mieszka w bogatym apartamentowcu i ma psa – Tartaczka (ang. Mr.Chew). Podczas, gdy Pingwiny ratowały Szeregowego, babcia nie usłyszała, ani nie zauważyła zamieszania.

Madagaskar

Bije się z Alexem na dworcu kolejowym i pokonuje go.

Madagaskar 2

Jest na przejażdżce po safari. W pewnym momencie auto, w którym jedzie, zaczyna gonić lew. Babcia rozpoznaje w nim Alexa. Po raz drugi toczy z nim walkę i oczywiście wygrywa. (Madagaskar). Gdy Pingwiny kradną wycieczce samochód, zostaje wodzem zdziczałych Nowojorczyków. To jej pomysłem było zbudowanie tamy. Próbowała niektórych nauczyć, jak robić różne rzeczy na drutach. Pod koniec filmu pokonuje Makungę widząc, że trzyma on jej torebkę.

Madagaskar 3

Nie wiadomo co się stało z nią po drugiej części filmu, aczkolwiek występuje tu inny żeński wróg,Chantel DuBois.

Niezapomniane cytaty

Babcia: I z prawej i z lewej, i gazem łobuza !

Alex: Ała, no kobieto, było powiedzieć to bym ustąpił!

Babcia: I zrób coś z włosami !

Madagaskar

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: