FANDOM

Antek[1] – ananas, który został uznany za naczynie pełne mądrości poprzednich królów Julianów.

Historia Edytuj

Masikura, chcąc udać się na wakacje, potrzebowała czegoś, co zastąpiłoby ją na stanowisku doradcy króla. Dała więc Julianowi przypadkowego ananasa i powiedziała, że w nich zawarte są mądrości wszystkich poprzednich królów z dynastii Julianów. Naiwny król uhonorował ananasa, którego przezwał Antkiem wysokim stanowiskiem. Bojąc się, że Julian przestał o nim myśleć, Mort postanowił ukraść ananasa i go zniszczyć. Po kradzieży został jednak schwytany, ponieważ śledztwo Jagódki doprowadziło do wniosku, że złodziejem był wielki fan króla Juliana.

Kiedy Król z Jagódką i Maurice'em chcieli sforsować drzwi od domu Morta, ten uciekł. Spotkali się na dziwnym płaskowyżu, gdzie były z nimi fossy. Mimo pokonania foss wydarzyła się niebezpieczna sytuacja: zarówno Julian, Maurice, Jagódka, Mort i ananas trzymali się urwiska, co mogłoby doprowadzić do ich śmierci. Julian chcąc ratować ananasa popełnił "samobójstwo", po czym eksplodowały miny położone w kanionie. Okazało się jednak, że przeżył. Po tych przygodach pozwolił Mortowi zniszczyć Antka.

W odcinku Wielka nieskończona miłość ananas ukazuje się Julianowi jako projekcja mózgu monarchy, by pomóc mu odzyskać odrzuconego przyjaciela.

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Przypisy Edytuj

  1. Oficjalnie nazywa się zwyczajnie "ananas", lecz przez Króla jest przezywany "Antkiem" lub "Antonionasem".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki