FANDOM

Alice – strażniczka i opiekunka zwierząt w zoo w Central Parku, która zajmuje się też administracją. Zawsze ponura, nie lubi zwierząt i nie przepada za dziećmi. Nie odnosi się też z szacunkiem do swojego szefa. Widzimy to w odcinkach Biała dama i Operacja: Zmień sąsiada (rozmawia z szefem w tych dwóch odcinkach przez telefon). Mimo pracy w zoo nie przepada za zwierzętami, wyraża brak zainteresowania swoją pracą i nie lubi jej. Mimo tego nie chce stracić swojej posady, widzimy to w odcinku Zwierzęta domowe. Uwielbia tańczyć przy muzyce ze swojego odtwarzacza mp3. Nie reaguje  na „ubersłodycz” Szeregowego, czego dowiadujemy się w odcinku Wewnętrzne piękno i Za słodko, gdy pingwiny próbowały ją oszołomić. W niektórych odcinkach zwraca się pieszczotliwie do zwierząt. To do niej należy sprzątanie odchodów słonia. W odcinku Dyrektor X, Alice jest przedstawiona jako dyrektorka zoo. W odcinku Ostrożnie z życzeniami życzy sobie, by wiedzieć, co jest nie tak z pingwinami i odkryła tajną bazę. 

Cytaty Edytuj

Chłopiec: Ja nic nie zrobiłem. Tylko głaskałem tę owce, a ona, ona mnie ugryzła!

Alice: Zgodnie z regulaminem naszego zoo, mam obowiązek powiedzieć, że: „Bardzo mi przykro”. Wystarczy?

(odc. Uwolnić owcę)

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki